Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سرهنگ قاسم دستخال در این خصوص اظهار داشت: در پی رسیدگی به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه  دوم مرداد ماه امسال گاو صندوق منزلش حاوی ۲۰ میلیارد ریال طلا و ارز سرقت شده است، مشخص شد که سارق یا سارقان  از طریق بالکن وارد منزل مال باخته شده اند.

 وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان سرنخی از حضور یکی از سارقان حرفه ای در این سرقت به دست آمده و مشخص شد که متهم اخیرا دستگیر و در زندان به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با دستگیری متهم در زندان وی به ۶ فقره سرقت با همکاری سه تن از همدستانش اعتراف و در ادامه همدستان وی نیز که در زندان به بسر می بردند، بازداشت شدند.
این مسئول با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریال اموال سرقتی توسط سارقان در این سرقت ها را ۵۰ میلیارد ریال بر آورد کرده اند، خاطر نشان کرد: با اعتراف متهمان به جرائم انتسابی، کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

واکسیناسیون ۹۰ درصدسربازان پلیس پیشگیری تهران 
سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران از واکسیناسیون ۹۰ درصد از سربازان این پلیس خبر داد.  
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای واکسیناسیون سربازان اظهار داشت: با توجه به سرعت گیری واکسیناسیون در کشور و با عنایت به گستردگی ماموریتها و فعالیتهای سربازان وظیفه و ارتباط مستقیم آنها با شهروندان، واکسیناسیون سربازان در پلیس پیشگیری تهران نیز سرعت گرفت.

این مسئول افزود: تا به امروز ۹۰ درصد سربازان مستقر در کلانتری ها و پاسگاه های پلیس پیشگیری تهران بزرگ واکسینه شده اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: برخی از سربازان نیز به دلیل ابتلا به کرونا یا مرخصی در زمان واکسیناسیون، واکسینه نشدند و این دسته جزو همان ۱۰ درصدی بودند که واکسیناسیون آنها انجام نشد اما اکنون امکان صد در صدی سربازان پلیس پیشگیری تهران وجود دارد و سربازان باقیمانده نیز برای واکسینه شدن فراخوان می شوند.

وی عنوان کرد: اکیپ های بهداری پلیس پیشگیری تهران بزرگ در کلانتری ها و پاسگاه های این پلیس حاضر شده و به صورت سیار نسبت به واکسیناسیون سربازان اقدام کردند.

پایان عربده کشی شرور سابقه دار 
سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری شرور سابقه داری در حین عربده کشی و تخریب وسایل نقلیه شهروندان خبر داد.  
 
وی اظهار داشت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در محدوده خیابان "دانشگاه" بودند که  از شرارت و تخریب وسایل نقلیه شهروندان و عربدی کشی فرد شروری مطلع شدند.

این مسئول با بیان اینکه بلافاصله ماموران در محل حاضر  و مشاهده کردند متهم با در دست داشتن ۲ قبضه سلاح سرد موجب وحشت شهروندان شده است، گفت: متهم علاوه بر عریده کشی تعدادی از وسایل نقلیه شهروندان را تخریب و موجب ورود خسارت بر آنان شده بود.

فرمانده یگان امداد پایتخت افزود:  این شرور همچنان به عربده کشی خویش ادامه و توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد و به سمت ماموران حمله ور شد.

وی توضیح داد: متهم که قصد خلع سلاح ماموران را داشت با اقتدار پلیس مواجه و ماموران موفق شدند پس از شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

انی مسئول به سابقه دار بودن متهم اشاره کرد و ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم تا کنون ۶ مرتبه تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است که پس از تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه هشتم  پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شد.  

سرهنگ آدینه وند خاطرنشان کرد: یگان امداد فاتب برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

دستگیری زوج مواد فروش با ۴۰کیلو تریاک 

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک زوج قاچاقچی خبر داد و افزود: از خودروی متهمان ۴۰کیلو و ۷۵۰گرم تریاک کشف شد.  
 
وی اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مشخص شد یک زوج جوان اقدام به قاچاق مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور به شمال پایتخت می کنند.

این مسئول اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان دریافتند این زوج جوان قصد دارند مقادیر قابل توجه ای تریاک را به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به منطقه ای در شمال تهران منتقل کنند.

وی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت مهمان صادر شد و در ادامه ماموران با هماهنگی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز در بزرگراه های شمال پایتخت مستقر و پس از چندین ساعت گشت زنی هدفمند در نهایت موفق شدند شب گذشته خودروی متهم  را در یکی از محلات شمال تهران متوقف و ضمن دستگیری هر ۲ متهم در بازرسی از داخل خودرو ۴۰کیلو و ۷۵۰گرم تریاک کشف کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران 

سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه های راهور تهران بزرگ از توقیف ساعتی خوردوهایی که با تخلفات خود امنیت تردد دیگر شهروندان را بخطر می اندازند، خبر داد.  
 
 وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات سنگین در خیابان ها و معابر بزرگراهی، رانندگی تهاجمی (سرعت، لایی‌کشی، حرکات مارپیچ) است پلیس راهور تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز سرعت و سبقت را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.  

وی عنوان کرد: برخورد با تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت اقدامی جهت  پیشگیری  از تصادفات است  و  کارکنان پلیس راهور تهران تمام سعی خود را برای کاهش تصادفات انجام خواهند داد.

سرکلانتر پلیس بزرگراه های راهور تهران افزود:  طرح برخورد با این تخلف توسط  تیم های بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ  در سطح شهر تهران در حال انجام است و با مرتکبین طبق قانون برخورد خواهد شد.

فوت راکب موتورسوار در خیابان اندرزگو 

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در محدوده خیابان اندرزگو و فوت راکب آن خبر داد.  
 
وی افزود: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته   یک فقره واژگونی موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در محدوده خیابان اندرزگو مقطع کامرانیه نبش خیابان اشکستان پور  به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می شود.   

این مسئول گفت: تیم کارشناسی منطقه ۲۸ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی ادامه داد :پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد  راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده، پس از  آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل نماید واژگون شده و به شدت با زمین برخورد می کند  که این واژگونی باعث فوت این راکب در محل حادثه می شود.  

رییس اداره تصادفات پلیس راهور بیان داشت : در خصوص این تصادف صورتجلسه ای  تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری مربوط  شد.

مومنی، از رانندگان موتورسیکلت خواست قبل از روشن کردن موتورسیکلت و حرکت کلاه ایمنی را بر سرگذاشته و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنید و  تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری کند جدا خودداری کنید.

بازداشت کلاهبردار ۳ هزار یورو یی 

سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی  سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که با ادعای اخذ اقامت در کشورهای خارجی، ۳ هزار یورو از مال باخته کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.  
 
وی بیان کرد: نهم خرداد سال جاری پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه خرید و فروش ارز برای  انجام امور مهاجرتی به دادخواهی یکی از شهروندان تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به این یگان ارجاع شد.

این مسئول عنوان کرد: اظهارات شاکی حاکی از آن بود، شاکی چند روز قبل با شخصی ناشناس در خیابان پیروزی تهران آشنا که این فرد مدعی بود،   در قبال اخذ مبلغ ۳ هزار یورو مقدمات خروج وی را از کشور به مقصد ترکیه فراهم می کند.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: شاکی گفت، پس از اعتماد به متهم مبلغ مورد توافق بصورت نقدی به وی پرداخت کردم ولیکن نه تنها اقدامی انجام نکرده بلکه متواری و جوابگوی تنها شماره اعلامی خود نیز نمی باشد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی شد، تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی در محدوده خیابان "پیروزی" شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ سلطانی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم به دادسرا معرفی شد.

انهدام باند سارقان منزل 

سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره سارقان منزل و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد.  
 
وی اظهار داشت: اوایل مرداد ماه امسال پرونده ای با ۲ متهم به عنوان سرقت منزل از طریق کلانتری ۱۳۵ آزادی برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی تهران ارجاع  و در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه پنجم قرار گرفت.

این مسئول عنوان کرد: گزارش ماموران کلانتری حاکی از آن بود تعداد ۴ سارق حدود ساعت ۲۲۱۵ وارد منزلی واقع در اکباتان شدند که در حین فرار از منزل ۲ نفر از متهمان توسط گشت کلانتری دستگیر و از متهمان یک قبضه چاقو، یک جفت دستکش نخی و پیچ گوشتی و ۲ عدد عابربانک کشف شده است.

رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: پس از وصول پرونده به این یگان اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان در دستور کار قرار گرفت و با استفاده از شیوه های نوین و علمی کشف جرم مشخص شد یکی از متهمان هویت خود را جعلی اعلام کرده و از  مجرمان سابقه دار و حرفه ای می باشد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجوئی های پلیسی به سرقت از منزل با همکاری ۳ تن از همدستانش متعرف و اظهارداشت: تا کنون مرتکب ۵ فقره سرقت از منزل در  غرب تهران شده اند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی  با اشاره به اینکه ۲ متهم متواری نیز در عوارضی قم در حالی با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال تردد بودند، شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیارمرجع قضائی قرار گرفتند.

قاچاقچی شمال پایتخت با ۱۹کیلو تریاک دستگیر شد 

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از موادفروشان شمال تهران خبر داد و افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۹ کیلو و ۱۵۰گرم تریاک کشف شد.  
 
وی توضیح داد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مسئول افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران است که به تازگی ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به خرید مقادیر قابل توجه ای مواد افیونی کرده و پس از انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری قصد دارد تا در فرصتی مناسب مواد را در سطح شمال پایتخت توزیع کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی پس از رصد مسیرها و محل های تردد متهم در حالی که این قاچاقچی سابقه دار با یک دستگاه خودرو سواری در یکی از بزرگراه های پایتخت در حال حرکت بود موفق شدند در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را متوقف و ضمن دستگیری نامبرده در بازرسی از خودرو مقدار ۱۹کیلو و ۱۵۰گرم تریاک کشف کنند.  

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس راهور ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس پیشگیری تهران محدوده خیابان سیر مراحل قانونی راهور تهران بزرگ پلیس راهور تهران پلیس آگاهی تهران یک دستگاه خودرو شمال پایتخت پایگاه پنجم یگان امداد سابقه دار رییس پلیس شهر تهران تریاک کشف دستگیر شد مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند