Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

تاخیر در زدن واکسن و عدم هماهنگی با سامانه وزارت بهداشت
من برای زدن واکسن به یکی از مراکز شهرستان گنبد کاووس آمدم و با در بسته برای ناهار و نماز مواجه شدم درصورتیکه در سامانه به من ۱۲:۴۵ وقت داده به من گفتند مشکل از سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری کنید.

درخواست واکسیناسیون کرونا برای کارگران پمپ بنزین
سلام خدمت شما سروران گرامی با گذشت تقریبا یک ماه از اعلام واکسیناسیون کارگران مظلوم پمپ بنزین متاسفانه هیچ اقدامی برای این قشر زحمت کش از سوی هیچ نهاد و سازمانی صورت نگرفت و این کارگران که در ۵ شغل پر خطر در این پاندمی کرونا هستند هنوز واکسینه نشدند خواهشا شما پیگیری کنید.

گران شدن بی سابقه دارو‌های بیماران خاص
با سلام حدوداً مهرماه سال گذشته بود که داروی آوونکس در داروخانه‌های ایران نایاب شد. مدتی بعد، این اتفاق برای بتافرون افتاد و در نهایت ربیف هم به همین سرنوشت دچار شد. در عرض نُه ماه، سه داروی خارجی خط اول کنترل ام‌اس کمیاب و در نهایت نایاب شدند. اتفاق بعدی این بود که مشابه ایرانی داروی آونکس ناگهان دچار کمبود پوشش بیمه‌ای شد و افرادی که این دارو را مصرف می‌کردند یک شبه در داروخانه‌ها با فاکتور سیصد هزار تومانی به جای شصت یا هفتاد هزار تومان مواجه شدند.حالا امروز خبر رسیده این سه داروی خارجی در داروخانه‌ها با قیمت هشت تا نُه میلیون تومان با بیمه، موجود شدند لطفا پیگیری کنید.

بورس
سلام بیش از یک و نیم سال است برخی از مردم اقدام به خرید دارا دوم(پلایش یکم) کردند و قرار شد که ضرر وزیان آنها جبران شود اما هنوز هیچ خبری نشده است .ممنون می شوم اگر گزارشی تهیه کنید.

وام ودیعه مسکن
سلام من از پارسال دنبال وام هستم الان درست شده ضامن بردم تائید کردند در صفحه پیگیری نگاه کردم نوشتند وضعیت پرداخت شده، ولی خبری نشده است که در حسابم باشد. پیگیری شوید.

سلام وام ودیعه مسکن
سلام من دو ماه پیش ثبت نام کردم به من می‌گویند که در بررسی انتظار چه زمانی تایید می‌شود و به بانک و ضامن می‌رسد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم سوژه های خبری باشگاه خبرنگاران جوان مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران