Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از معاونان خود از روند اجرایی پروژه تعویض ۶۷ کیلومتر از خط لوله انتقال نفت مارون به اصفهان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از معاونان خود از روند اجرایی پروژه تعویض ۶۷ کیلومتر از خط لوله انتقال نفت مارون به اصفهان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری ضمن دیدار با کارکنان این مجموعه و تجلیل از زحمات ایشان انتقال ایمن نفت و بازدید مستمر از مسیر خط لوله را از ضروریات دانست و گفت: با توجه به نشتی نفت از این خط لوله در سال‌های گذشته و آلودگی‌های پدید آمده در منطقه لازم است اقدامات حفاظتی و ایمنی در سرتاسر مسیر خط لوله انجام پذیرد.

بهرامی در ادامه ضمن گفتگو با مسئولان اجرای پروژه پیرامون مشکلات و کمبودها، در خصوص مشکل تأمین خاک نرم مناسب برای پوشش اطراف خط لوله ضمن هماهنگی با استانداری قول مساعدت و پیگیری داد.

گفتنی است خط لوله انتقال نفت مارون به اصفهان به دلیل عبور ناهمواری‌های رشته کوه زاگرس و رودخانه‌ها سخت گذرترین خط لوله انتقال نفت خام کشور محسوب می‌گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه دستگاه قضا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دستگاه قضا خط لوله انتقال نفت مارون به اصفهان چهارمحال و بختیاری رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان