Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد احمدرضا بهرامی صبح امروز با حضور در محل پروژه خط لوله مارون به اصفهان گفت: با توجه به نشتی نفت از این خط لوله در سال‌های گذشته و آلودگی های پدید آمده در منطقه لازم است اقدامات حفاظتی و ایمنی در سرتاسر مسیر خط لوله انجام پذیرد.

مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن گفت‌وگو با مسئولان اجرای پروژه اظهار داشت: مشکلات و کمبودهایی که در خصوص تأمین خاک نرم برای پوشش اطراف خط لوله ایجاد شده را با همکاری استانداری پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است خط لوله مارون، یک خط لوله انتقال نفت از خوزستان به اصفهان است که از استان چهارمحال و بختیاری عبور کرده و به دلیل اینکه چندین بار در سال‌های مختلف دچار ترکیدگی شده، حجم عظیمی از نفت به آب و خاک منطقه نفوذ کرده و خسارات زیادی به محیط زیست و اقتصاد مردم وارد کرده است. (جزییات بیشتر)

 

وی در ادامه با حضور سرزده در دادگاه میانکوه در نشستی با رئیس دادگاه میانکوه اولویت قرار دادن فناوری‌های الکترونیکی به منظور کاستن از مراجعات مردم به محاکم و رسیدگی سریع به مطالبات شهروندان را یکی از شاخصه‌های عملکردی دستگاه قضایی استان برشمرد.

بهرامی اظهار کرد: استفاده از خدمات الکترونیک قضایی موجب کاهش هزینه و زمان رسیدگی، افزایش کارایی نظام قضایی و دسترسی مطلوب مردم به خدمات قضایی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به تلاش‌های کارکنان و قضات دستگاه قضایی استان در سال گذشته و سال جاری با وجود شیوع و گسترش ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان طی این مدت به صورت تمام وقت برای خدمت شایسته به مردم و پیشبرد اهداف و سیاست‌های قوه قضائیه، جهادگونه فعالیت داشته‌اند که اقدامی بزرگ است و جای تقدیر دارد.

گفتنی است در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان از دادگاه عمومی بخش میانکوه از چند تن از  کارمند نمونه این دادگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان نفت خط لوله ایمنی خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است

استاندار کرمانشاه گفت: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش بوده و حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در نشست شورای هیأت اندیشه‌ورز اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل اجتماعی استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نیاز جامعه به اقدامات پژوهشی، تحقیقاتی و علمی برای حرکت به سمت بالندگی بیشتر، اظهار کرد: هرکدام از اعضای جامعه دانشگاهی استان می‌توانند در برنامه‌های توسعه‌ای استان نقش مؤثری ایفا کنند و این موضوع طی چندین مراسم و نشست‌های مختلف با دانشگاهیان و اساتید علمی برای عینیت بخشیدن به همکاری و مشارکت این عزیزان بیان‌شده است.

وی افزود: همگی باید با همکاری و همدلی تلاش کنیم تا استان به‌صورت عالمانه و مجاهدانه برای رسیدن به پیشرفت و بالندگی روزافزون اداره شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرکدام از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهی بهتر و دقیق‌تر رفع می‌شود ازاین‌رو برای کمک به استان، اجرای طرح‌های علمی و تحقیقاتی برای ما بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

وی با تأکید بر ارائه راهکارها و طرح‌های مختلف برای بهره‌وری در اجرای برنامه‌ها با نگاه علمی و دانشگاهی ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند کمک مناسبی به بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع داشته باشند و همچنین می‌توانند به افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیز با راهکارهای علمی خود کمک کنند.

صحرایی عنوان کرد: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جامعه نیازمند نسخه دانشگاهی هستیم و از جامعه دانشگاهی می‌خواهیم که با مشخص کردن چندین اولویت مهم، نظرات و راهکارهای عملیاتی و علمی خود را به دفتر امور اجتماعی استانداری اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: با مشخص کردن چندین اولویت و با همکاری جامعه دانشگاهی می‌توانیم به حل مسئله با نگاه علمی برسیم و قطعاً حرکت در این مسیر اثرگذار و نتیجه‌بخش خواهد بود.

کد خبر 748548

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان