Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:44:44 GMT

سمنان استانی با بیش از ۳۰۰ روز آفتابی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۵۹۷

سمنان استانی با بیش از ۳۰۰ روز آفتابی

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: وجود بیش از ۳۰۰ روز آفتابی در استان و توجه به این ظرفیت، یکی از راههای توسعه استان سمنان است.

علیرضا آشناگر ۲۵ شهریور در دیدار با عسگری مدیر عامل شرکت سهامی سیمان ایران که به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد با قدردانی از تلاش های انجام شده توسط مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود به منظور تامین نیاز سیمان استان سمنان اظهار کرد: شرکت سیمان شاهرود یکی از واحدهای موفق و فعال استان است که سود آوری مناسب و توزیع به موقع سود این مجموعه، نشانگر توجه این شرکت به سهامداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ارائه ی طرح توسعه ی این شرکت اضافه کرد: عدم ارائه ی طرح توسعه در آینده برای شرکت سیمان مشکل آفرین خواهد بود و لذا لازم است بمنظور سود آفرینی بیشتر این شرکت در آینده این طرح تهیه و ارائه شود.‌
آشناگر افزود: مشارکت شرکت تامین سیمان شاهرود در راه اندازی شرکت سیمان بیارجمند ، سرمایه گذاری مناسبی برای این مجموعه است که بسیار مفید و لازم می باشد
آشناگر با اشاره به وجود بیش از ۳۰۰ روز آفتابی در استان سمنان بر ضرورت استفاده بهینه از این انرژی و توانمندی تاکید و اظهار داشت : با درخواست شرکت سیمان شاهرود مبنی بر اختصاص زمین مناسب جهت سرمایه گذاری در نیروگاه خورشیدی موافقت می شود و همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان نیز بمنظور رفع مشکلات نقدینگی شرکت و اعطای تسهیلات مورد نیاز آمادگی دارد.‌
استاندار سمنان همچنین به معاون اقتصادی خود دستور داد با تشکیل نشستی متشکل از مدیران شرکت گاز و پخش فرآورده های نفتی استان ، دغدغه مندی مدیران شرکت سیمان شاهرود را در مورد ذخیره سازی سوخت زمستان برطرف کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استان سمنان استاندار سمنان علیرضا آشناگر شرکت سیمان شاهرود استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از شهروندان قدرشناس شهر نخل تقی اظهار کرد: آبرسانی پایداری به عنوان اولویتی اجتناب ناپذیر همواره در دستور کار جدی شرکت آبفا استان بوشهر قرار دارد.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: در همین راستا براساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با اورهال نمودن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی