Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:20:22 GMT

افشاگری مدیر ورزشی پی اس جی درباره قرارداد مسی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۶۱۴

افشاگری مدیر ورزشی پی اس جی درباره قرارداد مسی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی تابستان امسال و در حالی که به نظر می رسید همه چیز برای تمدید با بارسلونا مهیاست، راهی پی اس جی شد. قرار بود او با بارسا تمدید کند ولی باشگاه کاتلاان اعلام کرد که بودجه لازم را ندارد و لالیگا نیز حاضر نشده با آنها همکاری کند. به این ترتیب لیونل مسی پس از ۲۱ سال از بارسا جدا شد و کمی بعد به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دیشب اولین بازی خود در لیگ قهرمانان با پیراهن پی اس جی را برابر بروژ انجام داد ولی موفق به گلزنی نشد. لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مورد جذب مسی به کانال پلاس گفت:

« جذب مسی یک انتقال کامل و بی نقص بود. ابتدا بگویم که لئو قصد تمدید با بارسا را داشت و ما از این مساله مطلع بودیم. او می خواست بماند و فوتبالش را در بارسا تمام کند ولی سپس بارسلونا عقب نشینی کرد و آنجا بود که ما ورود کردیم.»

 

لئوناردو ادامه داد:

« کتمان نمی کنم که پیش از آن نیز با مسی در ارتباط بودیم ولی نه قبل از ژانویه ۲۰۲۱ یعنی تاریخی که مسی طبق قوانین می توانست با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. ما قبل از ژانویه هیچ تماسی با مسی نداشتیم و به بارسا بی احترامی نکردیم.»

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لئوناردو بارسلونا پاری سن ژرمن لئوناردو لیونل مسی پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار