Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ"سلمان آدینه وند" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در محدوده خیابان "دانشگاه" بودند که  از شرارت و تخریب وسایل نقلیه شهروندان و عربده کشی فرد شروری مطلع شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران در محل حاضر  و مشاهده کردند متهم با در دست داشتن 2 قبضه سلاح سرد موجب وحشت شهروندان شده است، گفت: متهم علاوه بر عربده کشی تعدادی از وسایل نقلیه شهروندان را تخریب و موجب ورود خسارت بر آنان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان عربده کشی شرور سابقه دار تهران

فرمانده یگان امداد پایتخت افزود:  این شرور همچنان به عربده کشی خویش ادامه و توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد و به سمت ماموران حمله ور شد.

وی توضیح داد: متهم که قصد خلع سلاح ماموران را داشت با اقتدار پلیس مواجه و ماموران موفق شدند پس از شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

این مقام انتظامی به سابقه دار بودن متهم اشاره کرد و ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم تا کنون 6 مرتبه تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است که پس از تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه هشتم  پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شد.

سرهنگ   آدینه وند در پایان خاطرنشان کرد: یگان امداد فاتب برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عربده کشی اخبار حوادث شرور تیراندازی عربده کشی سابقه دار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا لیندا کیانی لیندا کیانی در اینستاگرام قیمت فال سحر قریشی در استادیوم سحر قریشی ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام عربده کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد