Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تنها در حوزه عمرانی نیست، گفت: باید بودجه استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بکار گرفته شود و صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه در این زمینه ورود کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، غلامحسین صادقیان امروز (پنج‌شنبه 25 شهریورماه) در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از چند مرکز ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی این شهر، اظهار کرد: برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی باید متولیان امر براساس شرح وظایف خود ورود کرده و منابع آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شورا در آستانه تدوین بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان است و اگر بودجه‌ای برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیاز است تخصیص داده می‌شود، افزود: در کنار مدیریت شهری دیگر دستگاه‌ها به ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز باید منابع مورد نیاز را تامین کنند تا در نتیجه این اقدامات شاهد ارتقای کیفیت زندگی مردم باشیم.

 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان به ساختمان در دست احداث مرکز آموزش و توانمندسازی معتادان باغ فدک اصفهان توسط شهرداری اشاره و تصریح کرد: در موضوعات اجتماعی نباید صرفا بار روی دوش شهرداری باشد و لارم است در خصوص نحوه بهره‌برداری از این مجموعه با همکاری دستگاه‌های مربوطه تصمیم‌گیری مناسب شود.

 

وی ادامه داد: قرار نیست مدیریت شهری در رابطه با بهره‌برداری از مجموعه فدک دخالت کند اما باید جلسات منسجم برای بهره‌برداری از آن تشکیل شود.

 

صادقیان اضافه کرد: هر کجا قانون مدیریت شهری را موظف کرده باشد، اقدام به ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌کنیم و هرکجا از لحاظ قانونی باید وظیفه اداره آن را به عهده بگیریم، اقدام می‌کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی باید وظایف محول شده در چهارچوب قانون و در اولین فرصت به دستگاه‌های مختلف اعلام شود، گفت: رویکرد شورای شهر لیجاد زیرساخت‌های مناسب است و دنبال آنیم که دغدغه فعالان در این زمینه را به بهترین نحو پاسخ دهیم.

 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری تنها در حوزه عمرانی نیست، افزود: باید بودجه استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بکار گرفته شود و صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه در این زمینه ورود کنند.

 

وی تاکید کرد: اگر قطب‌های اقتصادی استان کنار یکدیگر قرار بگیرند، یقینا اقدامات مطلوبی برای مردم انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی بودجه شورای اسلامی شهر فولاد مبارکه محیط زیست برای مقابله با آسیب های اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به خسارت‌هایی که طوفان و بارش شدید به شبکه وارد کرده است، گفت: شبکه برق فوق توزیع و انتقال خوزستان در پایداری کامل است.

علی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی از چند روز قبل، نیروهای فنی و عملیاتی در آمادگی کامل بودند تا در صورت وقوع شرایط جوی نامساعد، شبکه را مدیریت و پایداری آن را حفظ کنند.

وی با اشاره به حفظ پایداری شبکه برق با تدابیر اندیشیده شده است، ادامه داد: به‌دلیل وقوع بارش‌های شدید و تندباد خسارت‌هایی به شبکه خطوط در آبادان و شادگان وارد شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، بیان کرد: با مانور روی شبکه و جابه‌جایی بار در نقاط آسیب‌دیده و همکاری و همگرایی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، شرایط بحرانی مدیریت شد و شبکه در پایداری کامل است.

اسدی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران شرکت و بازدید میدانی از محل آسیب‌های واردشده به شبکه خطوط، اظهار کرد: با بسیج همه امکانات در تلاشیم تا در کمترین زمان ممکن، آسیب‌های ممکن را برطرف کنیم و شبکه را به حالت عادی برگردانیم.

براساس اعلام این شرکت، پس از وقوع طوفان و باران شدید در روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام دیسپاچینگ و کنترل شبکه مبنی بر وقوع حادثه، مدیرعامل و اعضای ستاد مدیریت بحران در محل‌های حادثه حاضر شدند و پس از بررسی‌ فنی خسارت‌های وارده، تدابیر لازم را اتخاذ کردند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسؤولیت تامین و انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • رئیسی: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد