Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمرتضی بختیاری بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان سراسر کشور در شهرستان گرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۳۶۲ واحد مسکن محرومان و مددجویان در استان اردبیل ساخته خواهد شد که از این تعداد ۱۴۶ مورد در شهرستان‌های گرمی و انگوت که از مناطق محروم این استان هستند به بهره‌برداری خواهد رسید و ۲۱۶ واحد نیز در شهرستان‌های خلخال، کوثر، شاهرود و خروش رستم احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تلاش داریم ظرف مدت ۱۸ ماه تمام این ۱۰ هزار واحد مسکونی را در سطح کشور به بهره‌برداری برسانیم، افزود: این تعداد واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای خانوار بی‌بضاعت جامعه ساخته خواهد شد.

اعلام اولویت تحویل مسکن محرومان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بیان کرد: این واحدها با اولویت مددجویان روستایی، ایتام و خانواده‌های ۳ نفر و بیشتر ساخته و تحویل خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده، هر مسکن مددجویی با زیربنای میانگین ۵۰ متر مربع و با سرانه ۱۴۰ میلیون تومان احداث می‌شود.
 
بختیاری ادامه داد: برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان و مددجویان، ۴۵ میلیون تومان تسهیلات از سوی بنیاد مستضعفان و ۳۵ میلیون تومان وام نیز از طرف کمیته امداد به مددجویان اختصاص می‌یابد.
 
وی با بیان این‌که ۵۰ میلیون تومان تسهیلات هم از سوی بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با حضور گسترده خیران در این عرصه، شاهد افزایش ساخت مسکن برای نیازمندان و محرومان باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد امام خمینی ره کشور سیدمرتضی بختیاری مسکن محرومان واحد مسکن محرومان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید