Web Analytics Made Easy - Statcounter

به خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی با اعلام این خبر گفت: در  روزهایی که قصد فروش تیم را داشتیم همه مسئولان اعلام حمایت کردند و ما را دلگرم کردند اما حالا که نیاز به حمایت داریم و در طلایی ترین زمان برای بستن تیم به سر می بریم حتی جواب تلفن ما را نمی دهند و به ناچار تمرینات را تعطیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکان نجف پور افزود: در روزهای گذشته پیگیر امورات تیم بودیم و حتی با گزینه های مختلف مذاکره کردیم و همین که در آستانه قرارداد با سرمربی مورد نظر بودیم اما به دلیل مشکلات مالی فراوان و سردرگمی بلاتکلیف شدیم.

وی ادامه داد: از میان بازیکنان فصل پیش شهدای قشقایی 4 بازیکن به تیم ملی امید دعوت شده اند که این نشان از آینده نگری باشگاه و سرمایه گذاری روی جوانان می باشد اما درست در زمانی که نیاز به حمایت داریم رها شده ایم.

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی بیان کرد: البته مدیرکل ورزش و جوانان حمایت هاى بسیار اندکى سال قبل انجام دادند و در کنار ما بوده اند اما امسال گویا دست اداره کل برای حمایت بسته است و توقع داریم نمایندگانی که اعلام حمایت کرده بودند به میدان بیایند.

 طهماسبی: تیم قشقایی پتانسیل بالایی دارد

مربی تیم شهدای قشقایی نیز با بیان اینکه تمرینات این تیم حدود 10 روز است که آغاز شده بود گفت با بازیکنانی که با ما قرارداد دارند تمرینات را آغاز کردیم تا از قافله عقب نمانیم همچنین در هفته های گذشته با برپایی اردوهای استعدادیابی جوانان مستعد را شناسایی کردیم اما مظلومانه تمرینات خود را آغاز و سپس تعطیل کردیم

وی افزود: ای کاش مسئولین استان فارس هم مانند خیلی از استانهای دیگر حامی تیم شهرشان بودند چرا که قشقایی سرشار از استعداد است و اگر به این تیم توجه شود پتانسیل بالایی دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی امید تعطیلی تمرینات تیم شهدای قشقایی شهدای قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!