Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، برخی شیادان گمان می کنند که هیچ گاه کسی نمی تواند آن ها را دستگیر کند، آن ها اصلا خود را مجرم نمی دانند و به کاری که انجام می دهند ظاهرا معتقدند.

مانند رمال مشهدی که پلیس بختش را بست و هم زمان با این پرونده بخت، 2گوشی قاپ سابقه دار نیز هنگام فرار از دست پلیس، پشت یک چراغ قرمز بسته شد.

رسیدگی به 2پرونده در یک روز از سوی افسران تجسس 2کلانتری در مشهد، کام 3متهم را تلخ کرد، موضوعی که سرهنگ حسین دهقان پور، فرمانده انتظامی مشهد جزئیات اولین پرونده که منجر به دستگیری یک رمال شیاد شد را این گونه تشریح کرد که، تیم های تجسس دایره کلانتری 12 امام رضا(ع) در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فردی با ادعای شکستن طلسم و جادو ، افراد ساده لوح را در فضای مجازی شناسایی و آن ها را سرکیسه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های بعدی نشان داد که این فرد با دریافت مبلغ 8میلیون تومان با وعده گره گشایی از گرفتاری های طعمه هایش، آن ها را فریب می دهد.

مأموران که خود را با یک شیاد حرفه ای روبه رو می دیدند، بلافاصله هماهنگی های لازم در این باره را با مقام قضایی انجام دادند و محل اختفای متهم را شناسایی کردند.

افسران کلانتری دوازدهم مشهد با ورود به مخفیگاه متهم که جوانی 40ساله بود، تعدادی دست نوشته و کتاب های مربوط به رمالی و یک عدد دفترچه یادداشت را کشف و متهم را دستگیر کردند.

در ادامه با تشکیل پرونده برای متهم این رمال برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

چراغ قرمز سد گوشی قاپان شد

رئیس پلیس مشهد در ادامه به عملیات قاطع مأموران کلانتری نوزدهم مشهد اشاره و جزئیات دستگیری 2گوشی قاپ سابقه دار را این گونه تشریح کرد که تیم های تجسس کلانتری شفا با دریافت گزارشی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر گوشی قاپی های سریالی، برای بررسی موضوع مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را در حوزه استحفاظی خود به اجرا گذاشتند.

مأموران به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی عاملان سرقت و شناسایی آن ها شد. تیم تجسس کلانتری شفا در اجرای این طرح با ردزنی های گسترده 2متهم را سوار بر موتورسیکلت تحت نظر قرار داده و زمانی که آن ها قصد گوشی قاپی در بولوار ابوطالب را داشتند، برای دستگیری وارد عمل شدند.

متهمان با مشاهده پلیس که در یک قدمی شان بود از صحنه گریختند و در اولین تقاطع با عبور از چراغ قرمز چهار راه ، پس از تصادف با یک خودرو سواری متوقف شدند. مأموران کلانتری شفا 2متهم را دستگیر و در بازرسی اولیه از آن ها 3دستگاه گوشی تلفن همراه را کشف کردند.

شناسایی سارقان از سوی 12شاکی

به گفته سرهنگ دهقان پور تاکنون 12شاکی پرونده، متهمان را شناسایی کرده اند و تحقیقات از 2مرد جوان که دارای سابقه کیفری هستند، برای کشف سرقت های انجام شده از سوی آن ها ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رمال مشهدی رمال اخبار حوادث رمالی دستگیری رمال رمال در مشهد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا لیندا کیانی لیندا کیانی در اینستاگرام قیمت فال سحر قریشی سحر قریشی در استادیوم ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید موسی حسینی اظهار کرد؛ در پی اجرای حکم نیابتی فضایی مبنی بر دستگیری محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در شهرستان گلوگاه؛ مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه متهم یکی از کلاهبرداران متواری و تحت تعقیب استان خراسان رضوی بود، ادامه داد: مأموران این فرماندهی تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری متهم تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهرستان گلوگاه شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه متهم به اتهام کلاهبرداری متعدد و صدور چک بلا محل تحت تعقیب پلیس خراسان رضوی قرار داشته است، خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6099624

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • فیلم| لحظه بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • پدر خشمگین دخترش را در میدان خراسان کشت
  • نجاتم دهید، دیگر به پایان خط رسیده‌ام!
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!