Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربیننده ترین حمایت رییس جمهوری از طرح رتبه بندی معلمان مدارس چه زمانی بازگشایی می شود؟ مصوبه ستاد ملی برای منع تردد شبانه تغییر نکرده است جزییات بازگشایی حضوری مدارس از آبان جزییات لغو محدودیت‎ های تردد شبانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از سم‌پاشی شبانه درختان در این منطقه خبر داد و گفت: این عملیات با هدف پیشگیری از طغیان شته‌ها، کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها، بهبود شادابی و رشد درختان و حفاظت از محیط زیست در فضای سبز بوستان‌های اصلی و محلی، انهار، خیابان‌های اصلی و فرعی در حال انجام است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به لزوم سم‌پاشی درختان در فصل بهار، هر ساله در این فصل سم‌پاشی درختان و درختچه‌ها، با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم دارای استانداردهای زیست‌محیطی به‌صورت شبانه توسط اکیپ فضای سبز در پارک‌ها و معابر اصلی سطح منطقه ۱۲ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از جمله آفات فصل بهار می‌توان به «شته‌ها» اشاره کرد که موجب چسبنده شدن برگ درختان می‌شود، افزود: آفت‌های دیگر پسیل، زیتون و برگ‌خوارها هستند که علاوه بر تغذیه از شیره گیاهی درختان، موجب تغییر شکل اندام‌ها و اختلال در امور فتوسنتز، خسارت به فضای سبز و خشکیدگی درختان می‌شوند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات سم‌پاشی عمومی درختان و درختچه‌های سطح منطقه ازجمله زبان گنجشک، رز، شمشاد، نارون، توری، اقاقیا و زیتون خبر داد و گفت: در مرحله اول سم‌پاشی اختصاصی ۱۶۰ لیتر از انواع سموم در خصوص آفت شته، پسیله زبان گنجشک و سفیدک بر روی درختان و درختچه‌ها استفاده شد.

رسالت خاطرنشان کرد: به‌منظور صرفه‌جویی در میزان سم مصرفی، افزایش کیفیت و سرعت در عملیات سم‌پاشی عمومی درختان ۸۰ هزار لیتر سم با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته در مسیرها استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: این عملیات با هدف پیشگیری از طغیان شته‌ها، کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها، بهبود شادابی و رشد درختان و حفاظت از محیط زیست در فضای سبز بوستان‌های اصلی و محلی، انهار، خیابان‌های اصلی و فرعی با ۷ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه دو اکیپ چهار نفره به مدت ۱۰ شب مشغول فعالیت هستند، گفت: از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از مسمومیت‌های احتمالی، مراقبت‌های لازم را در نظر گیرند و با عوامل فضای سبز همکاری داشته باشند.

کد خبر 751483

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند