Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:37:17 GMT

طارمی دونده‌ترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۹۶۶۲

طارمی دونده‌ترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان اروپا

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به طورمشترک با مهاجم اتلتیکومادرید، دونده‌ترین بازیکنان هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بودند.

به گزارش تابناک  ورزشی،  سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با پایان یافتن بازی‌های هفته اول مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، آماری جالب از این بازی‌ها منتشر کرده که در یکی از این موارد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به طور مشترک با یانیک کاراسکو از اتلتیکومادرید دونده‌ترین بازیکنان بازی‌های هفته اول این رقابت‌ها با ثبت 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 کیلومتر دوندگی شدند.

آنها در این رده‌بندی بالاتر از بازیکنانی همچون یاشوا کیمیش از بایرن مونیخ، میرالم پیانیچ از بشیکتاش، مارکو رویس از بوروسیا دورتموند، لئون گورتسکا از بایرن مونیخ، مارسلو بروزوویچ از اینتر و فرنکی دیونگ از بارسلونا قرار گرفتند.

مهدی طارمی در جریان تساوی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) پورتو در خانه اتلتیکومادرید در دقیقه 80 موفق به گلزنی شد، اما گلش توسط کمک‌داور ویدئویی (VAR) به علت برخورد توپ به دستش مردود اعلام شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی پورتو اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی

توماس مولر، اسطوره بایرن مونیخ پس از بازی مقابل رئال مادرید به اولین بازیکن در تاریخ فوتبال آلمان تبدیل شد که به آمار 150 بازی در لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد. مولر در هر 150 مسابقه پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرده و به دو مقام قهرمانی این تورنمنت نیز دست پیدا کرده‌است.

دانلود (2.8MB)

دیگر خبرها

  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • هشدار برای بایرن مونیخ