Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:25:59 GMT

سرقت مدال لیگ قهرمانان از خانه مدافع چلسی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۹۷۰۲

سرقت مدال لیگ قهرمانان از خانه مدافع چلسی

ریس جیمز، مدافع کناری چلسی، اعلام کرد که مدال قهرمانی لیگ قهرمانان و مدال نایب قهرمانی یورو 2020 در جریان یک دزدی از خانه او به سرقت رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، سرقت از خانه بازیکن 21 ساله تیم ملی انگلیس در حالی  رخ داده که او سه شنبه شب در ترکیب چلسی در دیدار برابر زنیت سن پترزبورگ قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که این اموال در گاوصندوقی در خانه‌اش بوده که مدال قهرمانی سوپرکاپ اروپا نیز در آن قرار داشته است.

او ویدیوهایی از دوربین‌های مداربسته خانه خود در زمان انجام این سرقت بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دادند چهار مظنون در حال قدم زدن در مسیر ماشین روی منزلش هستند و چراغ قوه‌هایی را به سمت خانه گرفته‌اند.

 

 

جیمز از مردم خواست که این افراد را شناسایی کنند و نوشت:« این مدال‌ها برای بازی با پیراهن چلسی و انگلیس به من اهدا شده بود و این افتخاری است که هرگز نمی‌تواند از من گرفته شود و اهمیتی هم ندارد که این مدال‌ها را برای اثبات حضورم داشته باشم یا خیر. به هرحال از تمامی هواداران چلسی و انگلیس می‌خواهم که در شناسایی این افراد که هرگز زندگی آرامی نخواهند داشت چون شواهد بسیاری علیه آنهاست به من کمک کنند.»

جیمز که در دیدار این هفته برابر زنیت سن پترزبورگ در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای چهارمین بار در فصل جدید با پیراهن چلسی به میدان رفت گفته که پلیس از وقایع رخ داده مطلع است و به زودی مجرمان را دستگیر خواهد کرد. او همچنین اعلام کرد که در حین انجام سرقت، هیچ فرد دیگری در داخل خانه حضور نداشته است. این بازیکن در ادامه اضافه کرد:« واقعا خوشحالم که این شبکه هست تا بتوانم درباره اتفاقی بدی که برایم رخ داده با شما صحبت کنم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم این افراد را دستگیر کرده و عدالت را اجرایی کنیم.»

چلسی لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم