Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی روز پنجشنبه در جلسه هیات امناء ستاد مردمی دیه استان کردستان اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۰۶ زندانی غیرعمد و بدهکار مالی با معرفی به بانکهای عامل، کمک های مردمی و مساعدت ستاد دیه مرکز و البته گذشت بخشی از طلب و بدهی توسط شکات پرونده از زندانهای استان آزاد شده اند که این تعداد آزادی ها در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یادآور شد: در اجرای دستورالعمل صادره با پیگیری های اعسار زندانیان نیز رشد قابل ملاحظه ۲۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

جلسه هیات امناء ستاد مردمی دیه استان کردستان با حضور حداکثر اعضای جلسه، در سالن اجتماعات اداره کل زندانهای کردستان ، تشکیل شد.

در حال حاضر آمار زندانی‌های استان در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.

 ۱۰ زندان و مرکز اصلاح و تربیت در شهرستان‌های مختلف استان کردستان فعالیت دارد.

برچسب‌ها دادگستری کل استان کردستان کردستان سنندج سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کل استان کردستان کردستان سنندج دادگستری کل استان کردستان کردستان سنندج سازمان زندان ها استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مهدی لعل بار گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط ستاد مردمی بیل گردانی شهر نیم‌ور، همچون سال‌های گذشته، نمایش کشاورزی، نمایش لایروبی و رژه بیل‌دار‌ها و بیل گردانی از بخش‌های مراسم سال جاری خواهد بود.

او ادامه داد: به‌منظور ترغیب نسل جوان و پشتوانه‌سازی بیل گردانی برای سال‌های آتی، مسابقات بیل گردانی در سطح نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم این مسابقات نیز در مراسم امسال بیل گردانی خواهند کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات افزود: علاوه بر ستاد مردمی بیل گردانی، شهرداری، شورای اسلامی شهر نیم‌ور و میراث‌فرهنگی در پاسداشت این مراسم باستانی همکاری و مشارکت دارند.

لعل بار عنوان کرد: این مراسم در فهرست آثار معنوی کشور به ثبت رسیده است و این مراسم هر سال با هدف احیاء ورزش پهلوانی سنتی در اواخر فروردین و یا اوائل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن