Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@21:14:12 GMT

ورود کاروان تانکرهای حامل مازوت ایران به لینان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۰۱۳۸

ورود کاروان تانکرهای حامل مازوت ایران به لینان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این کاروان ۱۰۴ تانکر را شامل می شود و تانکرهای پیشقراول به منطقه بعلبک رسیدند.

خبرنگار المیادین در بقاع شمالی از رسیدن ده ها تانکر به این منطقه خبر داده و خاطرنشان کرد که فرآیند رسیدن کاروان ها طی چند مرحله شکل خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: ارسال و ورود تانکرها با تدابیر امنیتی همراه شده است و علیرغم لغو مراسم جشن های مردمی ، مردم به طور خودجوش گردهم جمع شدند و به استقبال کاروان ها شتافتند و به آنها خوشامد گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: کاروان ها در میان تدابیر شدید امنیتی نیروهای مقاومت به شهرک های منطقه بقاع نزدیک شده اند.  مقاومت تمامی تجهیزات امنیتی ، پزشکی و بهداشتی لازم جهت رسیدن کاروان ها را فراهم کرده است و در آمادگی کامل بسر می برد .

خبرنگار المیادین همچنین از رسیدن دومین بخش از کاروان تانکرهای مازوت به شهرک العین خبر داد.

" رفیق نصرالله " مدیر مرکز بین المللی رسانه و تحقیقات گفت: صحنه رسیدن کاروان ها در داخل لبنان و خارج از آن در بردارنده پیام های بسیار بزرگی است .

وی افزود : رسیدن نفتکش ایران به سواحل سوریه چالش بزرگی به شمار می رود . این اقدام بدون آنکه کسی متعرض آن شود، تکرار خواهد شد.

از سوی دیگر غالب قندیل رئیس مرکز تحقیقات شرق جدید گفت: ما در برابر فرآیند جدید خیزش مورد نیاز لبنان قرار داریم . خبری که در راه است ، فراگیر می باشد و تمامی لبنانی ها بدون استثناء از آن بهره مند خواهند شد.

قندیل توضیح داد : حزب الله بار دیگر ثابت کرد که به سود تمامی لبنانی ها کار می کند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته با صدور بیانیه ای از مردم لبنان خواست تا در هنگام عبور کاروان تانکرهای حامل سوخت در منطقه بعلبک هیچ گونه گردهمایی مردمی تشکیل ندهند.

سید نصرالله روز دوشنبه از رسیدن اولین نفتکش حامل فرآورده های نفتی به بندر بانیاس سوریه در یکشنبه شب و پایان یافتن فرآیند تخلیه محموله آن خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد که دومین نفتکش ایرانی ظرف چند روز آینده به بانیاس خواهد رسید .

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد تمامی مقدمات اداری لازم جهت ارسال سومین نفتکش حامل بنزین از ایران انجام شده است.

سید حسن نصرالله ادامه داد: چهارمین نفتکش ایرانی حامل نفت کوره به مناسبت فرارسیدن فصل زمستان اعزام خواهد شد  و بر اساس رویکرد دولت جدید و تحولات پیش رو در خصوص سایر نفتکش ها تصمیم گیری خواهد کرد. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کاروان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری دوشنبه شب در اجلاسیه شهدای کهگیلویه افزود: ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به قله تلاش می کنیم، اظهار کرد: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد.

منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر میبریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است.

منصوری گفت: احترام به مقام شهدا و این ارزش های والا ضروری است و شهید حق شفاعت دارد.

منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرار گیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

بر قدرت محور مقاومت افزوده شد

وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود.

منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم.

منصوری گفت: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 6092591

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟