Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، «نصر الشَمَّری» وصول نخستین محموله سوخت از ایران به خاک لبنان را "دستاوردی جدید" خواند و خاطرنشان ساخت: ملت مقاوم لبنان در طول چهل‌سال گذشته با رهبری سید مقاومت و حزب‌الله سربلند ما را به پیروزی عادت داده است.

 وی در پیام توئیتری خود در این ارتباط  تأکید کرد: ملت لبنان دشمنان خود را سرافکنده و ناامید کرده است؛ به‌گونه‌ای که تقلا و پول‌پاشی، حاصلی جز حسرت برایشان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سخنگوی نُجَباء در پایان نوشت: جمهوری اسلامی نیز بار دیگر ثابت کرد که متحد و هم‌پیمان نیرومند و صادقی است. آیا این مصداق فرموده خداوند متعال نیست که "فإن حزب‌الله هم الغالبون" (حزب‌الله پیروز است).

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود