Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد محمدی و یارانش شکست خوردند.

در چارچوب رقابت های لیگ ستارگان قطر، دو تیم الدحیل و العربی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 الدحیل به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ مهرداد محمدی در این بازی از ابتدا تا دقیقه 84 در زمین حضور داشت.

با این نتیجه الدحیل 6 امتیازی شد و العربی نیز 3 امتیازی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید واکنش گری نویل به شکست 2-1 لیورپول مقابل میلان در پایان نیمه اول / عکس شریف، کلانتر گروه D لیگ قهرمانان اروپا! چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مادرید مردود شد؟ برترین های قرن با محمدحسین ضیایی: بختیاری زاده را از خانه به فوتبال برگرداندم؛ سهراب با مغزش بازی می کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در ورزشگاه المپیک شهر رم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. رم با ۵۹ امتیاز در مکان پنجم و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و شاگردان «دنیله دروسی» در تیم رم امیدوارند تا در پایان فصل جاری بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

سایت «tuttojuve» خبر داد؛ «جانلوکا مانچینی» و سردار آزمون دو بازیکن تیم رم هستند که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بایرلورکوزن مصدوم شدند. هر دو بازیکن در روزهای اخیر ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. مانچینی از ناحیه دست همچنان احساس درد می‌کند اما مهاجم ایرانی رم امیدوار است تا در بازی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که سردار آزمون به صورت قرضی در تیم رم حضور دارد و در پایان فصل باید به بایرلورکوزن آلمان باز گردد.

کد خبر 6096122

دیگر خبرها

  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)