Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ناکامی قاچاقچیان بنزین در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از توقیف ۲ دستگاه تریلی سوخت کش حامل ۶۴ هزار لیتر بنزین قاچاق در یکی از محور‌های فرعی آن شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ " داریوش سرگلزایی ظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی بخش "جالق" شهرستان به ۲ دستگاه تریلی سوخت کش مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون‌های توقیفی ۶۴ هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به توقیف خودرو‌ها خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سرلگزایی قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی را یکی از اصلی‌ترین عوامل اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و با تأکید بر عزم جدی پلیس، در برخورد با این پدیده مخرب از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

پایان کار ۲ سارق مسلح تلفن همراه

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۲ سارق مسلح تلفن همراه با ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زائی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در خیابان بسیج شهر چابهار توسط ۲ راکب مسلح و ناشناس یک موتورسیکلت که با سرو صورتی پوشیده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت تلفن همراه یک شهروند کرده بودند موضوع دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس در نهایت محل اختفای سارقان شناسایی و متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به ۸ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار اقرار کردند.

سرهنگ "کوچک زائی" با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ عدد فشنگ جنگی و یک تیغه خشاب و همچنین کشف ۳ دستگاه گوشی سرقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری در مکان‌های تاریک و خلوت و حاشیه‌ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری ۶ سارق در طرح ارتقاء امنیت پلیس "راسک"

فرمانده انتظامی شهرستان راسک از دستگیری ۶ سارق با ۸ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس، در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا خارکوهی اظهار داشت: مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگری از سرقت و برخورد با سارقان سابقه دار در سطح شهرستان راسک به اجرا در آمد.

وی افزود: در راستای این طرح ۴۸ ساعته مأموران انتظامی شهرستان با محوریت پلیس آگاهی ۶ سارق حرفه‌ای را که از قبل شناسایی کرده بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان راسک تصریح کرد: در این طرح علاوه بر کشف بیش از ۱۳۰ متر کابل برق مسروقه مقدار ۱۱ کیلو گرم مواد مخدر و ۶ هزار ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نیز در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان کشف و ضبط شد.

سرهنگ خارکویی با اشاره به اقرار سارقان به ۸ فقره سرقت در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: هر ۶ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تشکر از شهروندان در همراهی پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت از آن‌ها خواست اخبار و اطلاعات خود را در خصوص هر گونه فعالیت مجرمانه افراد، با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی شهرستان ارتقاء امنیت تلفن همراه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف آن‌ها به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان تاکستان خبر داد.

‌سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد: تمام موتور سیکلت‌های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آن‌ها تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ابراهیمی به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و بدون روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 751487

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند