Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@00:09:35 GMT

قول مربی قرمزها عملی می‌شود؟!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۲۱۷

قول مربی قرمزها عملی می‌شود؟!

مسعود شجاعی چند هفته قبل به ساکت الهامی سرمربی نساجی قول داده بود به این تیم برود اما فعلا این قول بازیکن- مربی فصل گذشته تراکتور رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

به گزارش برنا؛ با گذشت چند هفته از این اتفاق شجاعی هنوز وارد قائمشهر نشده و مشخص نیست در نهایت قول خود را عملی کند یا نه؟ نساجی امسال چند بازیکن خود از جمله رضا دهقانی را از دست داد اما امیدوار است حرف های زیادی برای گفتن در لیگ جدید داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکت الهامی فصل گذشته در نساجی نتایج قابل قبولی گرفت و امسال هم قرارداد خود را تمدید کرد تا با امیدواری زیادی وارد لیگ جدید شود. او روی قول مسعود شجاعی حساب کرده و می‌خواهد از تجربه این بازیکن استفاده کند.

وقتی الهامی در تراکتور بود، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از او حمایت کردند و رابطه آنها با سرمربی فعلی نساجی بسیار خوب است. حالا باید دید در نهایت کاپیتان سابق تیم ملی به عضویت تیم محبوب مازندران در می‌آید یا ترجیح می‌دهد در جای دیگری فوتبال بازی کند؟

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نساجی مسعود شجاعی تیم ملی بازی مسعود شجاعی نساجی تراکتور ساکت الهامی قرمزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی