Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:12:32 GMT

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۴۲۷

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب شد

به گزارش ایرنا از وبدا، در متن حکم قاسم جان بابایی خطاب به جماعتی آمده است: با توجه با سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در خدمات به بیماران مبتلا به کرونا به خصوص در بخش های ویژه و همکاری در تدوین راهنماها و استانداردها و بسته های آموزشی مرتبط با کرونا بدینوسیله به عنوان دبیر کمیته علمی کشوری کرونا منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود که موارد زیر در دستور کار دبیرخانه کمیته کشوری کرونا قرار گیرد: 

۱ - تشکیل جلسات منظم با حضور اندیشمندان و صاحبنظران در حوزه علوم پایه و بالینی و پاراکلینیک که در طول مدت پاندمی کرونا در خط مقدم تشخیص و درمان این بیماری بوده اند. بدیهی است که از تجربیات و ظرفیت اساتید برجسته کشوری به صورت حضوری و یا مجازی و یا در تدوین بسته های آموزشی استفاده گردد. 

۲ - ارتباط کمیته های علمی دانشگاه های علوم پزشکی با دبیرخانه کشوری و انطباق فعالیت های علمی با وضعیت مدیریت خدمات تشخیصی و درمان به طوریکه ضمن استفاده از تجربیات آنها در ارتقا و به روز رسانی این کمیته ها نیز تلاش گردد. 

۳ - بررسی مطالعات و پژوهش های داخلی و استفاده مطلوب همزمان از مطالعات و تجارب بین المللی در به روز رسانی پروتکل های تشخیص و درمان کرونا 

۴ - تحلیل و ارزیابی انواع واکسن های مصرفی در جهان و ایران از جهت اثربخشی و عوارض و ارائه مشاوره به معاونین محترم بهداشت و تحقیقات و فناوری و نهایتا به مقام عالی وزارت 

۵ - جمع بندی تحلیل ها و نتایج فعالیت های کمیته علمی به معاونت درمان برای تایید نهایی و ابلاغ به دفتر مقام عالی وزارت 

۶ - حضور تمام اعضای کمیته کشوری و همچنین اعضای کمیته علمی و دانشگاهی در رسانه ها و فضای مجازی صرفا با پیشنهاد دبیرخانه کمیته کشوری کرونا و با هماهنگی روابط عمومی وزارت متبوع صورت گیرد.

جماعتی فوق تخصص ریه و مراقبت های ویژه است و نیز سمت استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را برعهده دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشوری کرونا کمیته علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان