Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پیرمرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد ۹ هزار و ۶۲۵ دستگاه از این ماشین های کشاورزی در شهرستان ارومیه فعال هستند که ۲ هزار دستگاه از آنها پلاک گذاری شده و برای ۷۱ درصد نیز تشکیل پرونده شده است.

وی بیان کرد: هدف از پلاک گذاری و شناسنامه دار کردن ماشین های بخش کشاورزی مدیریت مصرف بهینه و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه اضافه کرد: از ابتدای سالجاری ۲۲ میلیون لیتر سوخت از طرف این مدیریت تایید شده است. 

پیرمرادی افزود: قطع سهمیه سوخت ماشین آلات فعال در بخش کشاورزی از جمله تراکتور و کمباین فاقد پلاک در دستور کار است و مالکین ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک تا ابتدای مهر ماه سال جاری باید نسبت به اخذ پلاک و  شماره گذاری اقدام کنند.

وی گفت: در راستای اجرای طرح شماره گذاری ماشین آلات خودگردان کشاورزی، به مالکین تراکتور و کمباین که تاکنون در طرح شماره گذاری ماشین آلات مشارکت نداشته و تشکیل پرونده نداده اند، از ابتدای مهر امسال سوخت تخصیص نمی یابد.

پیرمرادی اظهار داشت: ارائه سوخت به صورت صدور حواله موقت که با هدف برداشت محصولات کشاورزی به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی صورت می گرفت از اول مهرماه امسال قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیان در اسرع وقت به مراکز جهادکشاورزی دهستان مربوطه ویا به شرکت های فنی و مهندسی کشاورزی جهت ارائه مدارک و تشکیل پرونده مراجعه کنند.

شماره گذاری ماشین‌آلات کشاورزی با برنامه‌ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی وزارت کشور با هدف هوویت بخشی و شناسنامه‌دار کردن دستگاه‌های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام می‌شود.

با توجه به ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی تردد خودروهای فاقد پلاک در معابر عمومی ممنوع است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی کشاورزی پلاک خودرو اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان غربی کشاورزی پلاک خودرو اراضی کشاورزی ماشین آلات کشاورزی شماره گذاری فاقد پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آمادگی برای مدیریت بارندگی و رفع ماندآب احتمالی در شهر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی شمسی با اشاره به آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های پیش‌رو، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه و ماندآبی که در شهر رخ داد، بررسی‌های میدانی در هشت منطقه آغاز و لایروبی‌های مورد نیاز انجام شد. لوله‌گذاری در خطوطی که نشست کرده بودند نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد گفت: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها در فصل بهار هنوز پیش‌بینی نشده است در نهایت در این چند روز چند میلیمتر بارندگی در اهواز خواهیم داشت. بنابراین آمادگی صددرصدی داریم تا در سریعترین زمان ممکن ماندآبی که در شهر ایجاد می‌شود، رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در هر بارندگی، مساله یکی از محلات خود را نشان داده است و تلاش شده مشکلاتی که احصاء شده‌اند، رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری اهواز آماده هستند و 50 تانکر مکنده هم اجاره کرده‌ایم گفت:ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر مانند نفت، فولاد و نیشکر نیز آماده هستند تا در صورت وقوع بارندگی بیش از حد نرمال با استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان، در کمترین زمان ماندآب از شهر اهواز  خارج شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین