Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان با همکاری شهرداری شهریار و اداره بهزیستی به مدت ۱۰ روز با ورود مدعی‌العموم خبر داد. حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان با همکاری شهرداری شهریار و اداره بهزیستی به مدت ۱۰ روز با ورود مدعی‌العموم خبر داد و بیان کرد: شهرداری شهریار و اداره بهزیستی با هماهنگی دادستانی شهرستان شهریار به مدت ۱۰ روز طرح ضربتی جمع آوری متکدیان را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهریار اظهار کرد: شهرداری شهریار موظف به ساماندهی و پذیرش متکدیان بالای ۱۵ سال و بهزیستی موظف به پذیرش و ساماندهی متکدیان کمتر از ۱۵ سال است.   بیشتر بخوانید: اجرای طرح برخورد و جمع آوری متکدیان در سطح شهرستان تاکستان وی عنوان کرد: این افراد پس از جمع آوری در یک مجتمع فوریت‌های اجتماعی مورد غربالگری قرار گرفته و پس از تفکیک جنسیتی و جداسازی زنان، مردان و اتباع توسط اداره بهداشت ودرمان، بهزیستی و شهرداری، با هماهنگی فرمانداری و دادستانی ساماندهی می‌شوند.

عسگری پور در پایان بیان کرد: این افراد چنانچه نیازمند تشخیص داده شوند به نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد معرفی شده و باید تحت پوشش قرار گیرند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان شهریار مدعی العموم متکدیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان شهریار مدعی العموم متکدیان طرح ضربتی جمع آوری متکدیان شهرداری شهریار مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر