Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، احمد گوهری دروازه بان فصل گذشته نفت مسجد سلیمان با قراردادی یکساله به جمع طلایی پوشان آبادانی پیوست.

گوهری پیش از این سابقه حضور در تیم های نفت تهران، سایپا و نفت مسجد سلیمان را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.

صنعت نفت از بلاتکلیفی در آمده است

علی فیروزی ، مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در خصوص جذب بازیکن های جدید این تیم گفت: تلاش هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه صنعت نفت سبب شد تا این تیم از بلاتکلیفی در آمده و حرکت آن سمت و سو بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حضور مربیان این تیک در کنار بازیکن ها هنگام انجام تمرینات را گامی موثر برای پیشرفت این تیم در زمینه استفاده از معلومات آن ها و همچنین تقویت بازیکنان از نظر روحی دانست.

او با بیان این که مربی حرفه ای آبادانی در فوتبال فراوان هستند افزود: مجاهد خضیراوی اعجوبه ای در فوتبال است  که به زودی به عنوان یکی از مربی های آبادانی تیم نفتی ها در کنار سایر مربیان خواهد بود.

او بیان کرد: برای داشتن تیمی بهتر در فصل آینده نسبت به فصل های گذشته ،بازیکنان طلایی پوش باید همه ی تمرکز خود را به کار گیرند تا از دانش مربیان خود استفاده کنند

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان تیم نفتی ها صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد