Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:31:23 GMT

آمادگی رعد قم برای فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۶۸۹

آمادگی رعد قم برای فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل 1400 مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور طبق اعلام فدراسیون این رشته از روز اول مهر ماه آغاز می‌شود و 9 تیم در این لیگ برای کسب مقام قهرمانی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت، لیگی که قهرمانی فصل 1399 آن به تیم رعد پدافند هوایی قم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم رعد پدافند هوایی قم بعد از قهرمانی سال 99 با حفظ کادر فنی و اکثر بازیکنان فصل قبل خود این روزها مشغول تمرین است تا با آمادگی کامل در بازی‌های لیگ برتر به میدان برود، تیمی که یکی از بهترین‌های آن در سال قبل مسعود پیروزی بود و این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پارسال خدا را شکر شرایط خیلی خوب بود، همه چیز برنامه‌ریزی شده بود و واقعا بچه‌ها برای قهرمانی تلاش کردند.

پیروزی راجع به عملکرد هیات قم و تیم رعد پدافند هوایی قم در فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون اظهار کرد: هیات بدمینتون استان قم با اینکه اسپانسر یا حامی مالی قوی نداشت اما در حد توان تمام تلاش خود را کرد، امکانات خوبی فراهم شد، ایاب و ذهاب، اسکان و ... خوب بود و من هم به عنوان یک سرباز در خدمت تیم بودم.

وی ادامه داد: یک منفعت بسیار خوب و ویژه که تیم رعد پدافند هوایی قم دارد این است که بازیکنان ملی که سرباز می‌شوند در این تیم حضور دارند و این به موفقیت تیم کمک زیادی می‌کند، تیم سال گذشته این شرایط را داشت و تک تک بچه‌ها برای قهرمانی تلاش کردند و واقعا گل کاشتند.

پیروزی که یکی از چهره‌های شاخص تیم در این مسابقات فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون بود، خاطرنشان کرد: امسال یک مقدار تیم تغییر کرده، ولی یکی از برترین بازیکنان حال حاضر بدمینتون ایران یعنی مهران شهبازی که در لیگ سال گذشته به هیچ حریفی نباخت به تیم ما آمده و از نقاط قوت تیم رعد پدافند هوایی قم است.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم رعد بدمينتون ليگ برتر ايران تیم رعد پدافند هوایی قم لیگ برتر بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی