Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج الله فصیحی رامندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح در ابتدا و پس از تصویب از سوی شورایعالی معماری و شهرسازی ایران، تعیین اعتبار شد اما در نهایت و به خاطر برخی سیاست های یک جانبه و نگاه بین بخشی به این موضوع، متوقف شد.

وی با اشاره به بازگشایی برخی از معابر موجود در این پروژه به روی مردم، افزود: متاسفانه در شورایعالی معماری و شهرسازی ایران این طرح تغییر یافت و مشکلاتی را نیز برای مردم منطقه ایجاد کرد، در حالی که تغییرات ایجاد شده فنی و کارشناسی نبودند و به نوعی رقابتی بین مجموعه شهرداری، مدیریت شهری، سازمان میراث فرهنگی و اداره کل راه و شهرسازی ایجاد و در نهایت به خاطر برخی لجاجت ها به طرح یاد شده صدمه هم وارد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصیحی رامندی با بیان اینکه طرح شهید انصاری نیازمند کار فنی و کارشناسی دوباره است، اضافه کرد: در نخستین روزهای کاری شورای ششم، شرایطی ایجاد شد تا دستگاه های مرتبط با این پروژه مباحث فنی را مطرح تا نتایج آن جهت تصمیم گیری به شورایعالی معماری و شهرسازی ایران ارسال شود ، البته اعتقاد داریم تا زمانی که کمیته فنی در این رابطه شکل نگیرد، کارها را نمی توان به شکل مطلوب پیش برد.

به گفته این عضو شورای شهر قزوین، پروژه خیابان شهید انصاری تا پایان امسال به یک جمع بندی مناسب می رسد و امیدواریم که مسؤولان دستگاه‌ها نیز به دور از هرگونه بازتاب‌های منفی رسانه‌ای، ساماندهی آن را به یک نقطه مطلوب و ایده آل برسانند.

فصیحی رامندی، مشکل اصلی شهرداری و مجموعه مدیریت شهری قزوین را طرح های نیمه تمام دانست و یادآور شد: تکمیل برج های مسکونی، طرح‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی که آغاز و به علت کمبود منابع اعتباری و یا حتی نبودن هماهنگی لازم طی سال های گذشته رها شده اند از اولویت‌های مهم اساسی شورای ششم به شمار می‌رود.

رییس شورای شهر قزوین ادامه داد: نظر اعضای شورای ششم شهر قزوین این است که تا زمانی که پروژه های عمرانی نیمه تمام به پایان نرسد، پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد.

طرح خیابان شهید انصاری در محله بلاغی قزوین با هدف بهبود سطح کیفی زندگی، محله محوری، توجه به بازآفرینی شهری پایدار، لزوم حفظ و احیای بافت تاریخی از سال های پیش در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری این شهر قرار دارد.

برچسب‌ها شهرداری قزوین طرح های عمرانی شورای اسلامی شهر قزوین قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین طرح های عمرانی شورای اسلامی شهر قزوین شهرداری قزوین طرح های عمرانی شورای اسلامی شهر قزوین قزوین شهید انصاری شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخاردر جمع خبرنگاران در رابطه با‌ آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان اظهار کرد‌: این پروژه به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم به طوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب روبرو شده‌ایم که البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع گفت: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حداکثر این پروژه در مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن 9.6 کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما 3 پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی را نداده‌اند.

حق‌بین گفت: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ بدهند اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم آغاز خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: این بازدید روز پنجشنبه هفته گذشته انجام شد و در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه 18 ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که فاز دوم شهید بروجردی در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید فاز دوم آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است