Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز و فردا به سبب نفوذ پرفشار و شمالی شدن جریانات، برای نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

به گزارش برنا؛ براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا روز یکشنبه در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی وزش باد شدید موقتی، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از روز یکشنبه تا سه شنبه در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، بارش پراکنده و خفیف گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

گفتنی است روزهای جمعه و شنبه به سبب نفوذ پرفشار و شمالی شدن جریانات، برای نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و دریای خزر از روز جمعه بعد از ظهر تا صبح یکشنبه مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های آذربایجان غربی خراسان شمالی رعد و برق سیستان و بلوچستان رشد وزش باد دریای خزر هواشناسی وضعیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۸۱ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۷ تومان (۱.۸۹ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۹۸ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۶ تومانی به ۸۹۸ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۷ تومانی (۱.۹۳ درصد) به ۸۸۱ رسید.

 بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۷۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۵.۰۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۲.۷ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه