Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلاف بر سر مبلغ قرارداد یک بازیکن پیشنهادی سیروس پور موسوی منجر به جدایی وی از تیم نفت مسجد سلیمان شد.

خبرگزاری میزان - اردوی تیم نفت مسجدسلیمان از دوشنبه در تهران آغاز شد و از همان روز پور موسوی در اعتراض به وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه از حضور در تمرینات امتناع کرد. به این ترتیب سه روز است که این مربی در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مدیران باشگاه قرار است جلسه با پورموسوی برگزار کرده و وضعیت این مربی را مشخص کنند. ظاهراً یکی از بازیکنان پیشنهادی پورموسوی مبلغ پنج میلیاردی را درخواست کرده است که این موضوع با مخالفت مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان روبه‌رو شد.

گویا آنها مدعی شدند یک بازیکن هر چقدر توانایی داشته باشند چون بازیکنان بومی است باید با شرایط مالی باشگاه کنار بیاید. از این رو مذاکره طرفین بدون نتیجه پایان یافت و همین موضوع باعث عصبانیت پورموسوی شد. چرا که او بازیکن را راضی کرده بود با توجه به شرایط باشگاه نفت مسجدسلیمان با این باشگاه قرارداد ببندد اما مذاکره مدیران با این بازیکن همه معادلات را به هم زد و در نهایت موجب اعتراض پورموسوی و غیبتش در تمرینات شد.

بیشتر بخوانید: طیبی به نفت مسجد سلیمان پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر مسائل اخیر در تیم ما تأثیر بگذارد و فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا خواهم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم ملوان خوش‌آمد می‌گویم. بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. در دیدار رفت، بازی خوبی در حضور هواداران ملوان انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه به‌عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند و سه امتیاز را بگیریم.

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

وی در ادامه افزود: پس از بازگشتی که در هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان داشتیم به لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار گرفتیم، ولی یکسری اتفاقات و مصاحبه‌ها درباره یکی از بازی‌های برگزار نشده در لیگ دسته اول به وجود آمد و هجمه‌های زیادی به ما وارد شد. مردم می‌دانستند فرار رو به جلوی دوستان است و ربطی به ما نداشت که جلوی بازی را بگیریم. یکسری مظلوم‌نمایی کردند و قصد داشتند آرامش استقلال خوزستان را به‌هم بزنند. تلاش کردیم بازیکنان توجهی به این حاشیه‌ها نکنند. امیدوارم بازیکنانم فردا نشان دهند این اتفاق تأثیری روی آنها نداشته است، اما اگر تأثیر بگذارد طوفان به پا می‌کنم و مسائلی را بازگو خواهم کرد که چه کسانی قصد ضربه زدن به فوتبال خوزستان دارند. چه کسانی از بازیکنان پول می‌گیرند یا می‌خواهند پول بگیرند. در این چند روز، بازیکنانی که ارتباط به من نداشتند پیامک دادند و سعی کردند آرام باشیم. اگر لطمه‌ای به تیم وارد شود همه چیز را اعلام می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه حملاتی که به او شده، شخصی بوده است یا خیر، گفت: من 30 سال است مربیگری می‌کنم و سعی کرده‌ام با آرامش کار کنم. دنبال آدم‌های سیاسی و زد و بند هم نبودم و نیستم. شاید تنها سرمربی فوتبال خوزستان بودم که سرمربی تیم جوانان نیز شده‌ام. من پله پله بالا آمدم و از رانت استفاده نکرده‌ام، به همین دلیل در دل مردم جا دارم و من را دوست دارند! همیشه سعی کرده‌ام از فوتبال استانم دفاع کنم. ضرب‌المثلی هست که در فلان شهر دنبال آهنگر بودند مسگر را جای دیگری زدند! (گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری). اصلاً این مسائل ربطی به من نداشت و سعی کردم حرمت‌ها حفظ شود. من آن روز پیگیر بودم و آقای نجفی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان) نشان داد که چقدر دنبال این بودم بازی برگزار شود. عادل سواری که در نیم‌فصل اول در استقلال ملاثانی سمت داشت به‌صورت علنی گفت با همکاری من، این تیم آنجا (ورزشگاه غدیر اهواز) بازی کرده است. امروز هم تمرین آخرمان بود که با هیئت فوتبال همکاری کردم و بیش از 50 مربی فوتبال در غدیر حضور یافتند تا ارزش‌گذاری شوند.

پورموسوی ادامه داد: برای من جای سؤال است که چرا همه دنبال ورزشگاه غدیر هستند و چرا به فکر ورزشگاه تختی اهواز نیستند؟ هشت ماه فرصت داشتند این ورزشگاه را آماده کنند. آقایان بنی‌تمیم و طالقانی تنها هستند و نیاز است به آنها کمک شود. ورزشگاه تختی ورزشگاه اصلی شهر است. الان بیایید کمک کنید. من 10 ماه است فریاد می‌زنم زمین تمرین نداریم و کسی پاسخگو نیست. شهر اهواز زمین چمن ندارد. این همه شرکت صنعتی داریم و آلودگی به وجود می‌آورند، ولی چرا یک درصد درآمدشان را هزینه ورزش نمی‌کنند؟ زمین درست کنید و به ما اجاره دهید. اینکه همه ایستادند شرکتی مثل گروه ملی کار را بردارد و هزینه کند و سپس همه مالک شوند، درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینم همه می‌گویند اوضاع و احوال تیم‌های خوزستانی چرا این‌گونه است. مگر سال گذشته در سه تیم خوزستانی، دو تیم در پایین جدول نبودند؟ امیدوارم خودزنی‌ها تمام شود. پورموسوی بماند یا برود تمام تلاشش خدمت به خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به بها دادن به بازیکنان جوان گفت: یکی از ویژگی‌های تیم ما در نیم‌فصل دوم باور بازیکنان بود. آنها به خودشان اعتماد کردند و توانستیم در برخی از بازی‌ها برگردیم. امیدوارم فردا از شروع بازی این حس اعتماد و باور در بین بازیکنان وجود داشته باشد. هر جایی کار کرده‌ام از بازیکنان جوان بهره برده‌ام. در فوتبالی که همه دنبال بازیکنان میلیاردی می‌گردند باشگاهی مثل استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به سمت جوانگرایی می‌روند. لیگ ما سه بخش است، پنج تیم اول با توجه به بضاعت‌شان دنبال بهترین‌ها هستند و تیم‌هایی مثل ما هم دنبال بازیکنان بومی و جوان.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری