Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس کانادا از ربوده شدن یک مرد ۶۳ ساله در همیلتون در پی تعرض خشونت‌آمیز به خانه او خبر داد که موجب کشته شدن یکی از فرزندان او و گلوله خوردن فرزند دیگر شد. این مرد هم مدتی بعد در وضعیت وخیمی پیدا شد.

ایندی بهاراج، سخنگوی پلیس همیلتون کانادا گفت که "فقیر علی" ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در حالی که به شدت زخمی شده بود در بلوار ساحل در نزدیکی پل برلینگتون لیفت پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس همچنین گفت که علی حدود ساعت سه بامداد از خانه‌اش به زور به آنجا منتقل شده است.

برادر همسر علی، "خلید سلمان" روز پنجشنبه از خانه‌اش در پاکستان به سی‌بی‌سی گفت که همه خانواده شوکه شده‌اند: «خواهرم گفت که یک نفر درها را شکست و به فرزندانم شلیک کرد و همسرم را ربود.»

بهاراج همچنین گفت که ماموران فرزندان حدودا ۲۰ ساله علی را در حالی که با شلیک گلوله مجروح شده بودند پیدا کردند، او اضافه کرد که یکی از آنها فوت کرده و دیگری تحت یک عمل جراحی قرار گرفته است.

مسوول روابط عمومی پلیس این حادثه را آزاردهنده خواند و گفت که این سومین تیراندازی است که این شهر در هفته گذشته شاهد آن بوده است و این چیزی نیست که همیلتون به آن عادت کند.

بازرسان معتقدند این حادثه هدفمند بوده ولی آنها هنوز در حال بررسی و شناخت انگیزه‌ این اتفاق هستند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا

مقامات ایالتی اعلام کردند گردبادی عصر روز گذشته (سه‌شنبه) مناطقی را درنوردید و به چندین سازه آسیب رساند.

همچنین «سی‌بی‌اس نیوز» گزارش داد نیروهای امدادی در حال ارزیابی خسارات طوفان هستند.

تاکنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با طوفان و گردباد تایید شده است. همچنین سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند اما وضعیت آنها وخیم نیست.

گردباد علاوه بر خانه‌ها و پنج ساختمان دیگر را ویران کرده و منجر به قطعی برق نیز شده است.

طوفان های روز گذشته در پی گردبادهای دو روز قبل در ایالت اکلاهما رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد.

به گزارش آناتولی، در اوایل هفته، گردبادهایی به «نبراسکا» و «آیووا» نیز رسیدند که منجر به کشته شدن یک تن و برجا ماندن خسارات گسترده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • بازداشت ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض