Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس با تک گل ترابی موفق شد استقلال تاجیکستان را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به غیر از پرسپولیس، النصر و الهلال عربستان و همچنین الوحده امارات هم به جمع ۴ تیم پایانی غرب آسیا راه پیدا کردند و پرسپولیس ایران باید به مصاف یکی از این ۳ تیم برود.

حضور بازیکنان خارجی گرانقیمت در ترکیب این تیم‌ها نقطه قوتی برای آنهاست و همین موضوع کار پرسپولیس را برای مرحله بعد سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال که در مرحله قبل استقلال ایران را حذف کرد ستاره های گرانقیمتی مثل گومیس، مارگا، پریرا و هیون سو در ترکیبش دارد.

گومیس که به استقلال گل زد سابقه حضور در تیم ملی فرانسه و باشگاه مطرحی چون لیون را در کارنامه دارد.

موسی مارگا که فصل قبل همبازی مهدی طارمی در پورتو بود با مبلغی بالا در این فصل به الهلال آمد و کیفیت بالایی دارد.

اما گرانقیمت‌ترین بازیکن الهلال ماتئوس پریرا هافبک فصل قبل وست برومویچ انگلستان است که با ۱۵ میلیون یورو خریداری شد.

الوحده امارات دیگر تیمی است که به این مرحله رسیده و این تیم هم خارجی‌های خوبی دارد.

لی از چین، خوزه آنخل خورادو هافبک اسپانیایی، ژوائو پدرو برزیلی و البته عمر خربینی را در ترکیب خود دارد که خیلی خوب به تیم‌های ایرانی و به خصوص پرسپولیس گل می زند.

اما النصر که شاید قوی‌ترین تیم بین این ۳ تیم باشد هزینه زیادی برای تقویت خود در این فصل انجام داد و یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا هم به حساب می آید.

این تیم جلال الدین ماشاریپوف ستاره تیم ملی ازبکستان را به عنوان سهمیه آسیایی در اختیار دارد.

اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی دیگر بازیکنی است که در این فصل با مبلغی بالا به النصر آمد در حالیکه پیشنهادات زیادی از تیم‌های اروپایی داشت.

ویسنت ابوبکر مهاجم کامرونی و بلند قامت النصر یکی دیگر از خارجی‌های این تیم است که موفق شد تک گل این تیم را در مرحله قبل مقابل تراکتور به ثمر برساند.

اما چهارمین خارجی که در لیست آسیایی النصر حضور دارد عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی این تیم است که فصل گذشته هم مقابل پرسپولیس بازی کرد و موفق شد به نماینده ایران گل بزند.

پرسپولیس به غیر از اینکه در محاصره ستاره های خارجی این تیم‌ها قرار گرفته که و تقابل سختی با یکی از سه تیم الوحده، الهلال و النصر خواهد داشت باید در عربستان به میدان برود که قطعا همین موضوع شرایط سختی را برای تنها نماینده باقی مانده کشورمان رقم خواهد زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان الوحده امارات النصر عربستان الهلال عربستان الوحده امارات پرسپولیس خبر ویژه لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!

به گزارش ورزش سه، پارسا جعفری در نیمه نخست بازی با تراکتور واکنش های پرتعدادی داشت مانع گلزنی بازیکنان این تیم به ویژه گوستاوو واگنین شد که در دو ضربه خطرناک را از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد.

واگنین در دقایق ابتدایی مسابقه از نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه والی و چکشی توپ را به زمین کوبید و در حالی که به شکلی خطرناک از بالای سر پارسا جعفری در آستانه گل شدن بود او به سختی مانع گل شدن توپ شد.

واگنین در وقت‌های اضافه مسابقه هم با نفوذ سریع به عمق در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه محکم او از زاویه بسته با واکنش تماشایی جعفری بازهم راه به جایی پیدا نکرد.

جعفری در این مسابقه دو موقعیت خوب گلزنی هم از هاشم‌نژاد و رحمان جعفری گرفت تا دروازه‌اش را یک نیمه بسته نگه دارد.

دیگر خبرها

  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!