Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین اسحاق سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد،گفت: طبق ابلاغیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور روحانیون برای دریافت واکسن کرونا می‌توانند در سامانه نجاح ثبت‌نام کنند و بعد از سر رسید زمان دریافت واکسن به نزدیکترین مرکز تزریق محل سکونت خود بروند، همچنین با افتتاح مرکز واکسیناسیون در مصلی همچون دیگران می‌توانند از این مرکز استفاده کنند، البته برخی از حوزه‌ها در شهرستان‌ها نیز تبدیل به مرکز واکسیناسیون شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان دارای بیش از یک هزار و ۸۰۰ طلبه است که بیش از ۷۰۰ طلبه در حوزه‌های همین استان مشغول تحصیل هستند، گفت: مرحله اول تزریق واکسن ویژه اساتید بود که ۱۲۰ نفر معرفی و قریب به ۴۰ نفر از اساتید در آن زمان واکسینه شدند و بقیه افراد یا شرایط لازم را نداشتند و یا از طریق سامانه نجاح واکسینه شدند لذا در حال حاضر آماری جامع از تعداد واکسناسیون طلاب در دست نیست.

آغاز کلاس‌ حوزه‌های استان به صورت مدرسه‌ای 

 سعیدی با بیان اینکه کلاس‌های حوزه با توجه به شرایط شهرستان‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های حوزه در سطح کشور به صورت حوزه‌ای اما در استان به صورت مدرسه‌ای آغاز شدند یعنی در هر مدرسه با توجه به شرایط شهرستان در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌ها تصمیم‌گیری شده است.

وی ادامه داد: نحوه تشکیل کلاس‌های درس بر اساس تعداد و ظرفیت کلاس‌های مدارس تعیین می‌شود که اگر بنا باشد کلاسی حضوری شود کلاس‌های درس در سالن‌های بزرگ با رعایت فاصله‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان بیان کرد: مدارس شهرستان‌های فرخشهر، شهرکرد و اردل از ابتدای شهریورماه و برخی از کلاس‌ها از جمله مدارس شهرستان‌های لردگان و بروجن از نیمه شهریورماه آغاز شدند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری آغاز کار حوزه های علمیه واکسن طلاب شهرستان ها حوزه ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری