Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز؛ شاهزاده فیلیپ در آوریل سال جاری میلادی در ۹۹ سالگی پس از بیش از هفت دهه زندگی با ملکه درگذشت. وصیت نامه‌ها در انگلیس معمولاً اسناد عمومی هستند، اما تقریباً یک قرن است که به دستور دیوان عالی کشور، وصیت نامه اعضای ارشد خانواده سلطنتی باید محرمانه نگه داشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندرو مک فارلین قاضی دادگاهی در انگلیس گفت وصیت نامه فیلیپ باید به مدت ۹۰ سال مخفی باقی بماند. پس از آن، با توجه به اینکه آیا باید منتشر شود یا خیر، می‌توان آن‌ها را باز کرد یا باز هم باید مخفی بمانند.

مک فارلین در ادامه گفت: "من معتقدم که به دلیل موقعیت ملکه، بهتر است که ما از وصیت نامه‌های سلطنتی به طور خصوصی محافظت کنیم. اکنون ما باید حمایت‌ها از این تصمیم را بالا ببریم و به صورت خصوصی از این اسناد محافظت کنیم."

قاضی در ادامه تاکید کرد که هیچکس نه هنوز وصیت نامه را دیده و نه از محتویات وصیت نامه مطلع است.

بیشتر بخوانید

پرنس فیلیپ بالاخره پذیرفت زمان رانندگی‌اش به سر رسیده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاهزاده فیلیپ وصیت نامه وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس