Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان گفت: مراحل اولیه دریافت واکسن اساتید و کارکنان دانشگاه طی اعلام وزارت علوم و تحقیقات و همچنین وزارت بهداشت صورت گرفته است.

مهدی میرزاده کوهشاهی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: برخی از اساتید و کارکنان که واکسن خاصی را مد نظر داشته اند منتظر رسیدن نوبت دوم دریافت واکسن های خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد ٩٠٠ نفراز اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان معرفی و حداقل یک نوبت از واکسن خود را دریافت کرده اند.

میرزاده کوهشاهی در خصوص واکسیناسیون دانشجویان افزود: زیرساخت های مدنظر آماده و به دانشجویان، ثبت نام جهت دریافت واکسن اطلاع رسانی شده است.

وی با اشاره به این که دانشجویان با سنین بالا پیش از اعلام واکسیناسیون دانشجویی توسط  وزارت بهداشت طبق سال تولد واکسن دریافت کرده بودند، بیان کرد: با سرعت گرفتن روند و انجام واکسیناسیون دانشجویی بخش عمده ای از دانشجویان واکسن های خود را دریافت کرده اند، اما پیش بینی می شود تا حدود یک ماه آینده اگر روند تزریق تغییر نکند، دریافت واکسن به اتمام خواهد رسید.

میرزاده با بیان این که یک چهارم از دانشجویان این دانشگاه، دانشجویان ورودی جدید هستند با توجه به عدم دریافت شماره دانشجویی، درحال حاضر واکسنی دریافت نکرده اند، افزود: در خصوص این دانشجویان پیش بینی می شود تا کمتر از دوماه دیگر واکسیناسیون انجام خواهد شد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان با بیان این که تامادامی که وضعیت به حالت عادی بازنگردد کلاس ها به صورت مجازی برگزارخواهندشد، عنوان کرد: در خصوص کلاس های عملی در مواردی که شرایط استان مناسب باشد، کلاس ها به شکل نوبت بندی شده برگزار می شوند. اما به طور کلی در خصوص برگزاری کلاس ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

وی در پایان گفت: کارگاه ها از اواخر آبان ماه جاری با رعایت پروتکل ها در صورت فراهم بودن شرایط  به شکل حضوری برگزار می شود، برگزاری این کلاس ها در فضای باز با ظرفیت محدود انجام خواهد شد که از نظر ریسک و خطر ابتلا نگرانی برای دانشجویان و خانواده ها وجود نداشته باشد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کروناویروس دانشگاه جامع علمی دریافت واکسن کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی