Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@05:31:43 GMT

نوسان بیت کوین در کانال ۴۸ هزار دلار

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۸۳۱

نوسان بیت کوین در کانال ۴۸ هزار دلار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در موضعی نسبتا نرم، تنها از صرافی‌های ارائه دهنده خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتالی خواسته است تا مجوزهای قانونی را اخذ و اطلاعات مربوط به تراکنش‌های خود را ثبت کنند.  

کره جنوبی که پیشتر اعلام کرده بود از سال آینده معاملات مربوط به ارزهای دیجیتالی را مشمول دریافت مالیات خواهد کرد، این کار را به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها تا سال ۲۰۲۳ انجام نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۱ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۴۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۰۳.۲۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۱۹.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۷.۹۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۴۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان) بیت کوین ۴۸,۰۰۸ ۱,۳۲۹,۸۰۹,۳۹۷ اتریوم ۳,۵۶۵ ۹۸,۷۶۲,۰۶۸ کاردانو ۲.۴۳ ۶۷,۴۰۲ بایننس کوین ۴۲۲ ۱۱,۶۸۶,۷۱۴ تتر ۱ ۲۷,۷۰۳ ریپل ۱.۱۰ ۳۰,۴۰۹ سولانا ۱۴۸ ۴,۱۲۳,۴۱۱ پولکادات ۳۶.۶۷ ۱,۰۱۵,۷۷۲

کد خبر 627176 برچسب‌ها رمزارز اینترنت - بلاکچین اتریوم ارز دیجیتال بیت‌کوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رمزارز اینترنت بلاکچین اتریوم ارز دیجیتال بیت کوین ارزهای دیجیتالی میلیارد دلار ارز دیجیتال ارزش بازار کل بازار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند

به گزارش صدای ایران از تسنیم،سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله م‌شود.

فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار