Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@05:20:23 GMT

افت و خیر بازار سکه و طلا در پایان تابستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۸۶۱

افت و خیر بازار سکه و طلا در پایان تابستان

ایران اکونومیست- این هفته از شهریورماه، قیمت طلا و سکه با نوسانات اندکی همراه بود که ناشی از تغییرات قیمت انس جهانی و دلار بود.

 قیمت طلا و سکه در اولین روز از هفته گذشته با پیروی از افت بهای طلای جهانی در روز جمعه و افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان بود.

در بازار طلای روز شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و۱۷۴ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد و قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

روز یکشنبه اما قیمت طلا و سکه بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی و با پیروی از افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۸۷ هزار تومان رسید. قیمت طلا همچنین با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در رقم ۱۷۸۷ دلار ثابت ماند.

قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۸۷ هزار تومان بود. در بازار طلای این روز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون و ۵۰ هزار تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۹۸ هزار تومان است.

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه بر خلاف رشد بهای طلای جهانی، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازگشت و رقم ۱۱ میلیون و ۸۹۲ هزار تومانی را به ثبت رساند. همچنین قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۹۲ هزار تومان یود.

در بازار طلای دوشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به فروش رسید.

سه‌شنبه هفته گذشته قیمت طلا و سکه با نوسانات اندک و برخلاف رشد بهای طلای جهانی و با پیروی از رشد نرخ ارز، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۲ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام طرح قدیم نیز ۱۱میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲ هزار تومان بود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون و ۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۰۴ هزار تومان و دو میلیون و ۲۶۱ هزار تومان ثبت شد.

قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه دوباره وارد کانال ۱۲ میلیون تومانی شد و بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی و با پیروی از افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت داشت. نیم‌سکه، شش میلیون تومان در بازار معامله شد، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۵۶۸ هزار تومان و دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود.

آخرین روز از هفته، قیمت طلا و سکه تحت تاثیر کاهش بهای جهانی طلا و افزایش نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت نیم سکه به شش میلیون تومان رسید.

قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان بود. در بازار طلای این روز هر گرم طلای ۱۸ عیار، با قیمت یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۳۲۴ تومان به ثبت رسید. نیم‌سکه، شش میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار گرفت، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

 ایبِنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون تومان در بازار معامله شد هزار تومان و دو میلیون گرم طلای ۱۸ عیار بهای طلای جهانی شش میلیون تومان تومان قیمت هزار تومان رسید هزار تومان قیمت طلا و سکه بازار طلای ۱۲ میلیون یک میلیون قیمت ربع نیم سکه نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از یورونیوز، یک ساعت جیبی متعلق به ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک در جریان حراج اشیای به جا مانده از این کشتی به قیمت ۱.۱۷ میلیون پوند معادل یک میلیون ۳۸۰ هزار یورو فروخته شد و برآوردهای پیش‌فروش را شکست.

با قیمت یوروی ۶۶ هزار تومانی این مبلغ حدود ۹۱ میلیارد تومان است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900724

دیگر خبرها

  • پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد