Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:01:29 GMT

«میدان سرخ» پربازیگرترین سریال نمایش خانگی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۹۸۵

«میدان سرخ» پربازیگرترین سریال نمایش خانگی

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، تا از درخت، جنگل و خانه باغ‌های ویلایی لذت ببرم. لوکیشن سریال در یکی از همین باغ ویلایی‌های شهریار بود با ورود به باغ چشم را درختان تنومند قدیمی نوازش می‌کرد و حوضی که در درونش گیاه روییده بود ولی چند قدم آن‌ورتر یک ساختمان مخروبه خاطره فیلم‌های ترسناک را زنده می‌کند. با گذر از این ساختمان و  ورود به ادامه باغ با درختان در هم تنیده که سایه‌ بان شده‌اند به محل بازی رضا یزدانی همان گروچف سریال «میدان سرخ» رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز -۲۵ شهریور-فقط او از بین بی‌شمار بازیگر سریال حضور داشت.

گریم متفاوت و خالکوبی روی گردن و دستان یزدانی نوید یک نقش متفاوت را می‌دهد که گویا قرار نیست در این سریال بخواند، اما صدای او در سریال‌های مختلف شنیدنی است.یزدانی در این سریال نقش منفی بازی می‌کند. ناخداگاه یاد صدای یزدانی و ترانه عشقت در سریال «از یاد رفته» افتادم. که آنجا هم نقش منفی داشت. عشقت همه چیز من بود وقت عاشق شدن بود/ کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه» 

انگار خودشم هم راضی است که موسیقی این سریال را فرزاد فرزین خواننده است و او فقط بازیگر این سریال است.با تعهد و خلاقیتی که در پشت صحنه این مجموعه از او دیدم او دیگر خواننده صرف نیست بلکه باید دیگر او رادر قامت یک بازیگر حرفه‌ای بعد از بازی در «حکم»، «رییس»، «تیک آف» و ... دانست.

آنچه تا امروز از اسامی بازیگران و کارگردان و آنونس سریال مشخص است با یک اثر پربازیگر و حرفه ای روبرو هستیم که سکان هدایت آن حالا بعد از ابراهیم ابراهیمیان و بهرام بهرامیان در اختیار کمال تبریزی است.

«میدان سرخ» از حیث بازیگر و حضور چهره های مطرح جزو آثار پربازیگر نمایش خانگی به حساب می آید. حمید فرخ نژاد پس از سریال «قلب یخی» که در سال ۸۹ تولید شد دیگر در هیچ سریال نمایش خانگی حضور پیدا نکرده بود و حال با ایفای یک نقش متفاوت پا به عرصه گذاشته است. مهتاب کرامتی هم پس از تجربه «رقص روی شیشه» که نیمه متوقف باقی ماند با این سریال سعی می کند که حضور جدی تری در نمایش خانگی داشته باشد. علی مصفا کارگردان و بازیگر مطرح سینما نیز اولین تجربه بازیگری در یک سریال نمایش خانگی را پشت سر می گذارد. او پیش از این در دو تجربه «کیف انگلیسی» و «پریدخت» در تلویزیون کار کرده بود. حضور بهرام افشاری پس از بازی متفاوت در سریال «دل» و امیرحسین آرمان پس از موفقیت با سریال «مانکن» از دیگر ویژگی های  سریال «میدان سرخ» است. 

«میدان سرخ» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی داستانی جنایی – معمایی دارد که مخاطب را می تواند در طول ۳۰ قسمت همراه خودش کند. 

در خلاصه داستان این سریال که در رسانه ها منتشر شده است آمده: میدان سرخ داستان زنی تنهاست است به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام‌های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون‌بار خواهد بود.

برچسب‌ها حمید فرخ نژاد شبکه نمایش خانگی رضا یزدانی مهتاب کرامتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید فرخ نژاد شبکه نمایش خانگی رضا یزدانی حمید فرخ نژاد شبکه نمایش خانگی رضا یزدانی مهتاب کرامتی نمایش خانگی میدان سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی