Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:08:26 GMT

با یک بازی منطقی می توانیم آمریکا را شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۰۲۱

با یک بازی منطقی می توانیم آمریکا را شکست دهیم

دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: آمریکا در بازی قبلی خود ۱۱ گل از آرژانتین قهرمان دوره قبل دریافت کرده است، اما نمی‌شود با یک بازی راجع به تیمی نظر داد و گفت پس ماهم می‌توانیم تعداد گل زیادی به ثمر برسانیم.

علیرضا صمیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی تیم ملی ایران مقابل صربستان در اولین بازی این دوره از جام جهانی، اظهار کرد: در هر تورنمنت اولین بازی سخت است، هر تیمی از اروپا به جام جهانی می‌آید حرفی برای گفتن دارد و صربستان یکی از تیم‌های خوب این تورنمنت است که اگر در هر گروهی به جز گروه ما بود، می‌توانست صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساسیت بازی بالا بود، صربستان مقابل برزیل به تساوی رسیده بود که انگیزه بیشتری برای برد داشت و فشار زیادی به ما وارد کرد ولی تیم ملی ایران هم به مرور زمان بهتر شد و بازی خوبی ارائه داد.

وی ادامه داد: دو گل از فرصتی که به دست آوردیم به ثمر رساندیم که صربستان در تایم اوت، سریع تغییر سیستم داد. سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور سابقه حضور در تیم ملی برزیل را دارد و مربی خوبی است. شرایط بازی باعث شد عقب تر بازی کنیم که اخراج حمید احمدی شرایط را به نفع صربستان کرد، به دلیل اینکه بازی اول بود کمی کار سخت شد ولی خدا را شکر می‌کنیم که پیروز شدیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه وقتی تیمی به پیروزی می‌رسد نشان از عملکرد خوب آن دارد، تصریح کرد: مانند دیگر بازیکنان تیم زحمت کشیدم و سهم کوچکی در پیروزی داشتم.

صمیمی در خصوص تیم ملی آمریکا، خاطر نشان کرد: آمریکا در بازی قبلی خود ۱۱ گل از آرژانتین قهرمان دوره قبل دریافت کرده است، اما نمی‌شود با یک بازی در مورد تیمی نظر داد و فکر کنیم ما هم می‌توانیم تعداد گل زیادی به ثمر برسانیم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد ولی امکان دارد روان تر و بهتر بازی کنیم زیرا در شرایط مسابقه قرار گرفتیم و بهتر شدیم، باید بازی منطقی انجام دهیم تا بتوانیم آمریکا را شکست دهیم و صعود را قطعی کنیم.

وی با اشاره به اینکه میزبانی لیتوانی خوب است، گفت: سالن و هتل شیک و زیبایی دارند و غذا خوب است، فقط می‌توانستند تبلیغات بیشتری برای جام جهانی فوتسال داشته باشند. در مسیر با وجود اینکه جام جهانی فوتسال بالاترین سطح فوتسال است تبلیغی ندیدم و فقط جلوی هتل و سالن تبلیغ بود. در لیتوانی بیشتر به بسکتبال اهمیت می‌دهند که ورودی سالن مجسمه از توپ بسکتبال است و فیفا کاری کرده تا فوتسال در این کشور رشد پیدا کند.

کد خبر 522607

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتسال جام جهانی فوتسال جام جهانی فوتسال 2021 ایران در جام جهانی فوتسال جام جهانی فوتسال 2020 جام جهانی فوتسال لیتوانی تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران علیرضا صمیمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است

استاندار اصفهان گفت: برگزاری اجلاس‌های وزینی همچون همایش علوم و فنون هسته‌ای، سرفصل جدیدی را در توسعه همه جانبه و عادلانه علم و دانش بشری و احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته ای و پرهیز از هرگونه افراطی‌گری باز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین همایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ که به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: به‌عنوان استاندار اصفهان خرسند و مفتخر هستم تا از طرف مردم هنردوست و هنر پرور اصفهان، حضور میهمانان گرامی را در اصفهان، میعادگاه هنر و اندیشه، پایتخت فرهنگ و تمدن، تجلی گاه حکمت و معنویت، دیار همیشه جاوید ایثار و مقاومت، شهر خلاق صنایع دستی جهان و شهر گنبدهای فیروزه‌ای خیر مقدم عرض کنم.

وی با اشاره به اینکه اصفهان گواه شکوهمند خلاقیت ایرانی است، افزود: اصفهان شهر موزه‌ای است که سیاحان و سفرنامه نویسان و شرق شناسان آن را سحرآمیز و افسانه‌ای می‌خوانند و فرهنگ دوستان آن را نصف جهان نامیده‌اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهری است که ریشه در تاریخ دارد، عنوان کرد: سرزمینی با بیش از هفت هزار سال سابقه تمدنی و سه دوره پایتختی سیاسی ایران و بیش از ۲۲ هزار جاذبه فرهنگی، تاریخی، طبیعی، مذهبی و گردشگری شهری که دارای ۱۵ اثر ثبت شده جهانی توسط یونسکو در حوزه میراث فرهنگی ملموس و دو اثر میراث فرهنگی ناملموس است، این استان همچنین مرکز ادیان توحیدی و شهر هم زیستی مسالمت‌آمیز با حضور هموطنان ادیان الهی ارامنه، زرتشتیان و یهودیان است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اصفهان این دانشنامه هنر و معماری ایران از دیرباز تاکنون عظمت و شکوه زوال ناپذیر فرهنگ و تمدن خود را مدیون تلاش‌های مجدانه و مشترک دانشمندان، حکیمان، علما و بزرگان علم و اندیشه و بزرگانی همچون بوعلی سینا علامه مجلسی ملاصدرا، شیخ بهایی، میرداماد و میرفندرسکی است.

وی ادامه داد: همه این فضائل در سایه معارف الهی و وفاق و همدلی بی مانند ادیان توحیدی در این سرزمین به وجود آمده است که همیشه تاریخ منشأ انعکاس معنویت، صلح و دوستی در سرزمین پارس بوده است.

استاندار اصفهان متذکر شد: بدون شک برگزاری این کنفرانس بین‌المللی در اصفهان به‌عنوان قطب مهم علم و خلاقیت کشور و مصدر پیشرفت در صنعت هسته‌ای، گواه دیگری از خلاقیت علمی و نبوغ دانشمندان و متخصصین ایران زمین است.

مرتضوی گفت: امروز ما در عصری زندگی می‌کنیم که امپراطوری رسانه صهیونیستی تلاش می‌کند روایت‌هایی نادرست از ایران به دنیا مخابره کند و تصویر غلطی از مردم صلح دوست ایران به دنیا انعکاس دهد، در این عصر امپراطوری رسانه قتل ۳۵ هزار کودک و زن در فلسطین اشغالی را سانسور می‌کند.

وی افزود: در عصر حاضر پدیده‌هایی نظیر جهانی شدن، مرزهای جغرافیای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری ملل را در نوردیده و اصالت جوامع بشری را در حوزه‌های مختلف کم رنگ می‌کند، در چنین دورانی ضرورت حفظ و صیانت از حریم و موجودیت میراث ارزشمند هنری، فرهنگی و علمی بیش از پیش آشکار می‌شود و امید است با برگزاری اجلاس‌های وزینی از این دست و تبادل دستاوردها و پیشرفت‌های علمی بتوان با هم اندیشی‌های علمی و همکاری‌های متقابل کشورها، سرفصل جدیدی را در توسعه همه جانبه و عادلانه علم و دانش بشری و احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای و پرهیز از هرگونه افراطی‌گری رقم زد و این رویکرد منطقی را جایگزین زبان زور و ادبیات تهدید و تحریم توسط بعضی از کشورها کرد.

استاندار اصفهان در پایان گفت: ضمن ابراز مسرت از برگزاری این رویداد علمی در اصفهان و عرض خوشامدگویی مجدد به میهمانان امید وافر دارم تا اهداف عالیه این کنفرانس در همکاری و توسعه دستاوردهای علمی با کشورهای میهمان بیش از پیش محقق گردد.

کد خبر 751162

دیگر خبرها

  • کشف بقایای یک سکونتگاه 7 هزارساله در صربستان (+عکس)
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم