Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@15:56:31 GMT

قتل در میاندوآب / اختلاف شخصی رنگ خون گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۰۸۸

قتل در میاندوآب / اختلاف شخصی رنگ خون گرفت

جهانگیر مسعودی روز جمعه  با بیان اینکه این قتل روز گذشته در یکی از محله‌های شهر میاندوآب روی داده است، اظهار داشت: یکی از قاتلان که ۵۳ سال سن دارد، در اسرع وقت با صدور دستور قضایی و با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش رکنا، با توجه به اینکه قتل با چاقو اتفاق افتاد. افزود: همچنین تلاش برای دستگیری دیگر متهم فراری که یک جوان ۲۰ ساله است ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ با بیان اینکه پرونده ای در این زمینه تشکیل و در مسیر تحقیقات قضایی قرار گرفته است اضافه کرد: براساس بررسی های مقدماتی قاتلان و مقتول هیچ نسبتی باهم نداشتند و علت این قتل هم در تحقیقات اولیه، اختلاف شخصی بیان شده است.

شهرستان میاندوآب‌ با بیش از ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و سومین شهرستان پرجمعیت استان پس از ارومیه و خوی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل قتل با چاقو اخبار حوادث قتل قتل با چاقو متهم فراری قتل در میاندوآب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا لیندا کیانی لیندا کیانی در اینستاگرام ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا قیمت بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند