Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@19:26:06 GMT

کشف ۱۶ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۱۲۵

کشف ۱۶ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان، در آزاد راه «خرم زال» یک دستگاه کامیون حامل بار که از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بار گیری شده بود را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور یک هزار و ۴۷۸ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شامل، ۱۲ دستگاه یخچال ساید، ۲۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۸۰ عدد فلاسک استیل، ۱۷۸ عدد کتری استیل، ۴۶۰ عدد لگن استیل، ۷۶۰ عدد آبکش استیل و ۱۷۵ قلم انواع ظروف آشپزخانه فاقد مجوز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه اقتصادی و اجتماعی جامعه است، از شهروندان خواست با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

کد خبر 5306348

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان یحیی الهی قاچاق ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان زلزله واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار علی محمدی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که همه این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر را که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آورند.

این مسئول انتظامی گفت: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند و سرانجام در ۲ عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت هستند و به رغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می‌کردند، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

دیگر خبرها

  • خدمات پس از فروش لوازم خانگی و یدکی خودرو اجباری است
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است