Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@01:17:00 GMT

مرد میانسال همدانی بر اثر سقوط در چاه جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۲۱۱

مرد میانسال همدانی بر اثر سقوط در چاه جان باخت

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان گفت که مرد میانسالی براثر سقوط در عمق چاه ۴۰ متری، جان خود را از دست داد.

«سید صادق پورسینا» اظهار داشت:  آتش نشانان همدانی پیکر بی‌جان این مرد میانسال را از عمق ۴۰ متری چاه بیرون آوردند.

به گفته وی، این حادثه شامگاه دیروز در شهرک صنعتی الوند روی داد که تیم امدادی آتش نشانی همدان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورسینا خاطرنشان کرد: با دریافت این گزارش ۲ اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های مرکز و بهشت به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: با توجه به احتمال ریزش چاه آتش نشانان ابتدا اقدام به ایمن‌سازی اولیه کردند و سپس با قرار دادن تجهیزات تخصصی بر روی دهانه چاه یکی از آتش نشانان با رعایت کامل موارد ایمنی وارد چاه شد و پیکر مرد میانسال را به طور کامل تثبیت و به بیرون از چاه انتقال داد

وی افزود: به رغم اقدامات اولیه و تلاش تیم اورژانس، فرد آسیب دیده به دلیل شدت حراحات وارده جان خود را از دست داد.

گفتنی است این عملیات با نظارت میدانی سرپرست سازمان آتش نشانی همدان و همراهی رییس ایستگاه مرکزی انجام گرفت.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال با ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری است که به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت