Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو گفت، با این باشگاه قرارداد داشته و به خاطر حضور محمدرضا مهاجری تصمیم به ماندن گرفته است. - اخبار ورزشی -

سعید جلالی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازگشت دوباره‌اش به تیم شهر خودرو گفت: خیلی‌ها تصور می‌کردند که من بازیکن آزاد هستم، ولی واقعیت این است که یک فصل دیگر با شهر خودرو قرارداد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال قبل هم به خاطر شرایط سختی که نساجی داشت و به خاطر آقای حدادیان راهی این تیم شدم، ولی با پایان فصل باید به شهر خودرو بر می‌گشتم.

دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه خاطر نشان کرد: من چند پیشنهاد داشتم، ولی اصول حرفه‌ای فوتبال باید رعایت می‌شد و چند باشگاه هم با شهر خودرو مذاکره کردند که ظاهراً به نتیجه نرسیدند. البته حضور محمدرضا مهاجری در شهر خودرو هم دلیل مهمی بود که من بخواهم با اشتیاق زیادی در این باشگاه بمانم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم شهر خودرو می‌تواند در فصل آینده نتایج خوبی بگیرد، تصریح کرد: چند بازیکن از تیم ما جدا شده‌اند، ولی کادر فنی چند بازیکن باتجربه را به تیم اضافه کرده است. مهاجری استاد تیم بستن است و امیدوارم که برای فصل جدید یک تیم پرقدرت تشکیل بدهیم و نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی هواداران شهر خودرو و مردم مشهد شود.

3 بازیکن جدید به شهر خودرو اضافه شدند

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو محمدرضا مهاجری تیم شهر خودرو محمدرضا مهاجری شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟

آینده رابیو همچنان نامشخص است.

طرفداری | قرارداد آدریان رابیو با یوونتوس در انتهای فصل 24-2023 به پایان می رسد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. در واقع رابیو منتظر ارزیابی وضعیت یوونتوس در پایان فصل و بررسی پیشنهادهای احتمالی است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ رابیو در ۲۹ سالگی منتظر دریافت یک پیشنهاد مهم است. او ماندن در یوونتوس را هرگز رد نکرده اما منتظر مشخص شدن وضعیت این باشگاه در پایان فصل است. در واقع انتخاب سرمربی آینده یوونتوس در تصمیم رابیو برای ماندن در تورین یا جدایی از این باشگاه بسیار موثر خواهد بود. از سوی دیگر بازی در لیگ برتر، رویای همیشگی رابیو بوده است و او اگر پیشنهاد مناسبی از فوتبال انگلیس دریافت کند، به طور جدی آنرا بررسی خواهد کرد. در هر صورت انتظار می رود رابیو پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴، آینده خود را مشخص کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟