Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@02:52:52 GMT

مدیران پرسپولیس در بن بست

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۳۲۳

باشگاه پرسپولیس هیچ راهکار جدیدی برای پرداخت بدهی کالدرون ندارد

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس برای بستن پرونده کالدرون همچنان راهی پیدا نکرده است.

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ راهکاری برای پرداخت بدهی کالدرون ندارند. موضوعی که می تواند باعث محرومیت پرسپولیس از حضور در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ پوشان باید بدهی کالدرون و دستیارش و در ادامه بدهی اوساگونا را بپردازند چرا که در غیر این صورت علاوه بر تحمل جرایم و محرومیت های سنگین فیفا قادر به دریافت مجوز آسیایی خود نیز نبوده و فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

این درحالی است که خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد مدیران باشگاه هیچ راهی برای تهیه منبع لازم جهت پرداخت مطالبات کالدرون ندارند و با توجه به پاسخ همیشه تکراری AFC به پرداخت پاداش آسیایی سرخ پوشان، به‌نظر می‌رسد این‌بار هم اقدامات حقوقی باشگاه به‌جایی نرسد.

 هرچند برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند مسئولان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال با چراغ‌سبز جدید در این موضوع روبرو شده‌اند و امیدوار هستند این‌بار بتوانند بخشی از طلب خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا را صرف پرداخت بدهی به اعضای خارجی پیشین کادرفنی کنند اما صحبت های مدیر روابط عمومی باشگاه که چند روز قبل در فضای مجازی منتشر شد نشان می دهد هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و پرسپولیس همچنان با بدترین شرایط مالی خود طی دو دهه اخیر دست و پنجه نرم می کند.

به نظر می رسد کلید رهایی از این بن بست در اختیار حمید سجادی به عنوان رییس مجمع این باشگاه دولتی است. باشگاهی که طبق قانون نه خصوصی می شود و نه از دولت کمکی دریافت می کند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید واکنش گری نویل به شکست 2-1 لیورپول مقابل میلان در پایان نیمه اول / عکس شریف، کلانتر گروه D لیگ قهرمانان اروپا! چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مادرید مردود شد؟ برترین های قرن با محمدحسین ضیایی: بختیاری زاده را از خانه به فوتبال برگرداندم؛ سهراب با مغزش بازی می کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود