Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:57:29 GMT

هیئت ووشوی ماهشهر مقام سوم لیگ برتر را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۴۴۲

هیئت ووشوی ماهشهر مقام سوم لیگ برتر را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم هیئت ووشو بندرماهشهر برای اولین بار در تاریخ ورزش خوزستان موفق شد با درخشش بازیکنان و کادر فنی بومی خود بر سکوی سوم لیگ برتر ووشو کشور بایستد.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ووشو بزرگسالان آقایان کشور تحت عنوان جام مدافعان سلامت با حضور ٩ تیم در دو گروه به صورت فشرده به مدت پنج روز در آکادمی ووشو ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان احمدعسکری مهر که در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های پاس ناجا، شهرداری ملارد و بیمه حکمت ارتش هم‌گروه بودند و در نهایت موفق شدند با کسب سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست با ١٠ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

این تیم در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم هیئت ووشو بندرماهشهر با توجه به فشردگی مسابقات و درصد بالای مصدومیت‌ها و همچنین جهت امیدواری به کسب سکو، ترجیح دادند به اکثر بازیکنان اصلی در تایم صبح استراحت دهند و در نهایت برابر تیم دانشگاه آزاد قهرمان دو دوره اخیر این رقابت‌ها نتیجه را واگذار کردند تا راهی دیدار رده‌بندی شوند.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات جوانان ماهشهری که امید زیادی به کسب مدال و رفتن روی سکو داشتند با تمام توان به مصاف تیـم پرقدرت پـارس جنـوبی عنـوان‌دار شش دوره قهرمانی این مسابقات رفتند و در مبارزاتی نزدیک موفق شدند در بخش تالـو (۴بر ۱)، بـخش سـاندا (۶بر۳ ) و در مجمــوع (۴_١٠) به پیروزی دست یافته و اولین عنوان تاریخ ووشو استان خوزستان در این رقابت‌ها را بدست آورند.

در این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد تهران برای سومین فصل متوالی عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم پاس ناجا تهران نایب قهرمان شد و تیم هیئت ووشو بندرماهشهر بر سکوی سوم ایستاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان بندرماهشهر هیئت ووشو هیئت ووشو ماهشهر لیگ برتر ووشو فدراسیون ووشو پاس ناجا دانشگاه آزاد رقابت ها هیئت ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • عیدیان راهی فینال شد