Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:14:47 GMT

شماره جدید سروش با پرونده «گاندو» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۶۳۴

شماره جدید سروش با پرونده «گاندو» منتشر شد


به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شماره ۱۷۰۴ مجله سروش ویژه شهریور ۱۴۰۰، به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

یادداشت‌ها، چهره‌ها و خبرها، رسانه، سینما، فرهنگ‌ و ادب، پنج‌بخش اصلی این‌مجله هستند.

در بخش «رسانه» این‌شماره سروش، مسائل امنیت، حسینیه و نوستالژی مورد توجه قرار گرفته است و به این‌ترتیب، مطالبی درباره ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) و فعالیت نیرو‌های امنیتی و سریال گاندو در این‌بخش منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به‌جز گاندو، درباره سریال‌های پیشین تلویزیون از ماموران امنیتی کشور، چون سریال‌های خانه امن، سارق روح، تعبیر وارونه یک رویا، آسمان من، راستش را بگو، دومین انفجار، پازل و ... نیز صحبت شده است.

سخنرانی‌های ماه محرم، برنامه حسینیه ایران، سریال شب دهم، گفت وگو با محمود پاک‌نیت و پرویز فلاحی‌پور درباره شب دهم و ... هم از دیگر مطالب بخش «رسانه» سروش هفتگی هستند که با محوریت موضوع ماه محرم در تلویزیون منتشر شده‌اند.

بخش بعدی، «سینما» است که با پرونده‌ای درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود و با مصاحبه‌ای با مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ادامه پیدا می‌کند. مساله اکران آنلاین هم ازجمله مسائلی است که در این‌بخش از مجله مذکور بررسی شده‌اند

محور مطالب بخش «فرهنگ و ادب» هم «اتمسفر حسین (ع)» است. این‌بخش با مقاله «پیروزی روایت بر شمشیر!» شامل مروری بر نقش روایت‌ها در بازنمایی تاریخ شروع می‌شود. مروری بر کتاب «حسین بن علی» و «شعر هیاتی!» هم از دیگر مقالات این‌بخش از مجله سروش هفتگی هستند.

این‌مجله با ۶۴ صفحه و قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سروش هفتگی سریال گاندو منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود