Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی باشگاه پاری سن ژرمن می گوید، ام باپه دو هفته قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به این بازیکن گفته است که قصد دارد در تیم پاریسی بماند.

به گزارش طرفداری و به نقل از El Larguero، آندر هررا، هافبک اسپانیایی باشگاه پاری سن ژرمن یکی از بهترین بازیکنان تیمش در فصل جاری بوده و توانسته در تنها 7 بازی 4 گل بزند و 2 پاس گل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه ای با El Larguero در مورد مسائل مختلف باشگاهش از جمله جدا نشدن ام باپه، جذب مسی، راموس و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده است. گفتگوی او را در ادامه می خوانید:

مثلث خط حمله 

فعلا که من بهترین گلزن تیم هستم. به آنها گفتم اگر این اتفاق برای مدت زمانی طولانی ادامه داشته باشد، خیلی بد خواهد بود. ام باپه، مسی و نیمار از بازی در کنار هم لذت می برند و حتی با وجود این که شاید توپ را به ما پاس ندهند اما ما هم از تماشای بازی این سه نفر لذت می بریم. در بازی مقابل بروخه برای اولین بار هر سه نفر در کنار هم قرار گرفتند و با وجود تساوی خوش بین هستیم.

جذب مسی

در فوتبال چند مدل رهبر وجود دارد. کاپیتانی که به تیمش دلگرمی می دهد و همچنین افرادی که با رفتارشان تیم را رهبری می کنند. لئو چنین خصوصیتی دارد. از وقتی به پاریس آمده، اولین کسی است که در تمرینات حاضر می شود. همین که در شوخی های تیم حاضر نمی شود خودش مثالی از رهبری او است. بازیکنان جوان با دیدن او می گویند. اگر بهترین بازیکن دنیا این طوری است ما هم باید راه او را دنبال کنیم. حضور او در پاری سن ژرمن مرا خیلی شگفت زده کرد. دیدن او و همچنین سرخیو راموس در پیراهن تیم دیگری به جز بارسلونا و رئال مادرید سخت است.

راموس 

هنوز در کنار هم بازی نکرده ایم اما عطش زیادی برای بازی کردن دارد. او یک رهبر و یک برنده است. واقعا دوست داریم به ترکیب تیم اضافه شود. مطمئنم وقتی برگردد، مهره مهمی برای تیم خواهد بود.

ماندن ام باپه 

می دانستم این اتفاق می افتد. همه در باشگاه دائما می گفتند ام باپه می ماند. دو هفته قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از او سوال کردم و گفت همین جا می مانم. چیزهایی که در رسانه ها گفته می شد با اتفاقاتی که در باشگاه می افتاد در تضاد بود. اتفاقاتی که این فصل می افتد ممکن است نظر ام باپه در مورد ماندن را تغییر دهد. 

بازگشت به تیم ملی  

در آرزوی این اتفاق هستم. دوست دارم نماینده کشورم باشم. با وجود این که در باشگاه های بزرگی بازی کرده ام اما از این که تنها دو بار برای تیم ملی کشورم به میدان رفته ام خوشحال نیستم. به نظرم مربی با من مشکل شخصی ندارد و باید با نمایش های خوبم او را متقاعد کنم که مرا به تیم ملی دعوت کند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید سائول نیگز: توییتر رومانو را چک می کردیم تا ببینیم انتقالم به چلسی رسمی شده یا خیر! در حمایت از سگ های بدون سرپرست؛ بازیکنان دینامو بخارست با 11 سگ وارد زمین شدند / عکس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس به الهلال رسید برای دومین بار در پروژه، نام هیچ بازیکنی 5 بار تکرار نشد! / نتایج تیم منتخب قرن (24)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس

فرانسوی‌ها شکلات‌هایی را با اشکال و نماد المپیک پاریس طراحی کردند. قیمت هر بسته این شکلات‌های مخصوص ۲۲ یورو (حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) است.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!