Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «کشتن خواجه» به کارگردانی عبد آبست و تهیه‌کنندگی شهرزاد سیفی به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش مسابقه اصلی بیست و پنجمین دوره فستیوال «شب‌های سیاه تالین» حضور دارد. این فستیوال از ۲۱ آبان تا ۷ آذر در شهر تالین کشور استونی برگزار می‌شود.

شب‌های سیاه تالین در رده جشنواره‌های کلاس الف دنیا قرار دارد و یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های سینمایی دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره‌های گذشته این جشنواره، پائولو سورنتینو برای فیلم زیبایی بزرگ، استیو مک‌کوئین برای فیلم گرسنگی و سرگئی لوزنیتسا برای فیلم شادی من، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از این جشنواره شده‌اند.

کشتن خواجه دومین فیلم آبست بعد از «تمارض» است که پاییز ۹۸ مقابل دوربین رفت. فیلمبرداری این فیلم توسط حمید خضوعی‌ابیانه در بیش از ۵۰ لوکشین در تهران پس از ۹۰ جلسه به پایان رسید.

در نهایت، این اثر، اواخر بهار ۱۴۰۰ بعد از حدود یک سال و نیم پست پروداکشن آماده نمایش شد. هایده صفی‌یاری تدوین «کشتن خواجه» و کریستف رضاعی ساخت موسیقی آن را برعهده داشته اند. داستان این فیلم درباره قاتل زنجیره‌ای است که مقتولان را توسط مقتولان به قتل می‌رساند.

آبست مانند اولین فیلم خود از بازیگران تئاتر و چهره‌های جدید استفاده کرده است و ابراهیم عزیزی، وحید راد، میثاق زارع، ایمان بسیم، سارا محمدی، مه سیما کباری بازیگران این فیلم هستند.

کشتن خواجه محصول شرکت «هیچ فیلم» است و پخش و فروش بین‌المللی آن را محمد اطبایی در کمپانی «مستقل‌های ایرانی» برعهده دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فستیوال جهانی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار جالب یکی از کارگران حاضر در دیدار با رهبر انقلاب

دریافت 2 MB کد خبر 6087565

دیگر خبرها

  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • ابتکار جالب یکی از کارگران حاضر در دیدار با رهبر انقلاب
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس