Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:09:45 GMT

برخورد با مدیران فاسد باعث گسترش عدالت خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۶۶۷

برخورد با مدیران فاسد باعث گسترش عدالت خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از مواقف جدی انقلاب اسلامی بود که حضرت امام (ره) و مردم عزیز ما و جوانان مؤمن و متعهد در آن به نیکی درخشیدند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به تاجیکستان و شرکت در اجلاس شانگهای افزود: اولین سفر خارجی ریاست محترم جمهور به تاجیکستان و حضور ایشان در سازمان شانگهای با هدف برقراری موازنه در برابر نفوذ آمریکا و ناتو در منطقه صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: سازمان شانگهای یکی از نمونه‌های موفق ائتلاف‌های منطقه‌ای مقابله با نفوذهای نظامی آمریکا در در کشورهای عضو است.

وی عنوان کرد: افزایش و تقویت اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی، انتظار همگانی و توقع عمومی نخبگان، ازجمله اولویت‌های دولت سیزدهم است.

حجت‌الاسلام رضوانی اضافه کرد: اصلاح قوانین فساد زا و برخورد با مدیران فاسد، موجب گسترش و تعمیق عدالت در کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاهش فاصله میان مسئولان و مردم و حضور مستمر آنان در بین مردم باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: مردم باید احساس کنند مدیران نظام در میان آنها حضور دارند و می‌توانند بی واسطه با آنها گفتگو و مشکلات را حل کنند.

امام جمعه بویین زهرا همچنین با اشاره به موفقیت نیروی دریایی جمهوری اسلامی بیان کرد: انجام طولانی‌ترین دریانوردی تاریخ ایران توسط ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شایسته تبریک و قدردانی است.

وی در پایان یادآور شد: طراحی و ابلاغ اصول ۱۲ گانه پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی توسط دولت سیزدهم به عنوان نقشه‌ای ملی و ارزشمند در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

کد خبر 5306806

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه بویین زهرا قزوین سازمان همکاری شانگهای امام جمعه بویین زهرا ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان واکسیناسیون زلزله ایلام هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: مهمترین دغدغه‌های فرهنگی امروز، آسیب‌های اجتماعی است که نگاه عمقی به آن نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش و پرورش در کنار هم دارای اهمیت هستند، عنوان کرد: در سال‌های اخیر به اندازه نیاز به مقوله پرورش پرداخته نشده است و باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

استاندار زنجان معلمان را شریف‌ترین قشر جامعه خواند و گفت: استاد رضا روزبه به عنوان یکی از مشاهیر زنجان، فرد پرورش‌یافته مکتب اهل‌بیت (ع) بود و انسان‌های بسیاری همچون خود را تربیت کرد و باید برای تربیت نسل آینده نیز این مسیر را طی کنیم.

وی با بیان اینکه زنجان در بسیاری از بخش‌ها سرآمد است، تصریح کرد: باید در حوزه آموزش نیز رتبه خود را به کمتر از ۱۰ در کشور برساند و دانش‌آموزان با دانش و با مهارت را به جامعه تحویل دهد.

افشارچی در مورد برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تابستانی و اهمیت مقوله پرورش ابراز کرد: باید در تابستان امسال با تقویت فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان را متفاوت از آنچه بودند تحویل دهیم.

وی بر گسترش عدالت آموزشی در سطح استان تأکید کرد و افزود: باید امکانات آموزشی و ورزشی در همه نقاط استان و مناطق محروم فراهم شود.

کد خبر 6098030

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟