Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@22:04:38 GMT

واکنش صدری به قرعه پرسپولیس در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۷۳۱

واکنش صدری به قرعه پرسپولیس در آسیا

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیا است و توانایی‌هایی دارد که برای سایر باشگاه‌ها، آرزو به حساب می‌آید.

به گزارش مشرق، سید مجید صدری درباره شرایط قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الهلال عربستان در این مرحله، اظهار داشت: تنها سه تیم غیر از پرسپولیس در منطقه غرب آسیا باقی مانده بودند و طبیعتا ما باید به مصاف یکی از آنها می‌رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه‌کشی انجام شد و حالا الهلال عربستان حریف ماست. 

وی ادامه داد: معتقدم تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیاست و توانایی‌هایی دارد که برای سایر باشگاه‌ها، آرزو به حساب می‌آید. می‌توانیم با توجه به پتانسیل هواداران در فضای مجازی، دانش مربیان و تلاش خالصانه‌ای که بازیکنان نشان می‌دهند، به همه اهداف‌مان برسیم. انگیزه اصلی پرسپولیس، صعود به فینال است و برای این هدف، تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. این موضوع می‌تواند همه پرسپولیسی‌ها را به افزایش میزان حمایت‌ها از تیم، دلگرم کند. 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس چگونه می‌تواند الهلال را شکست دهد؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعد از قرعه‌کشی، فضای جالبی را شاهد بودیم و هواداران پیام‌های زیادی برای من ارسال کردند. این موضوع نشان از اهمیت بالای رقابت‌های بین‌المللی برای هواداران پرسپولیس دارد. باید به خودمان افتخار کنیم که طرفدار چنین تیم قدرتمندی هستیم؛ تیمی که هر سال، هیجان بازی در بالاترین سطح قاره را تجربه می‌کند.

صدری اضافه کرد: در بخش مدیریت باشگاه، تلاش‌های خود را به کار می‌بندیم تا از پرسپولیس بهترین حمایت‌ها را داشته باشیم و از سوی دیگر، بازیکنان، مربیان و همه اعضای تیم هم نسبت به ادامه رقابت‌ها انگیزه و هدف مشترکی برای کسب افتخارات جدید دارند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان باشگاه پرسپولیس سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم

جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • واکنش جود بلینگام به تشویق هواداران پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد