Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های حرم مطهر بانوی کرامت در ایام اربعین، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام پیاده‌روی اربعین و با هدف معرفی این فرهنگ اصیل اسلامی نمایشگاه اربعین در صحن جواد الائمه(ع) حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از سه بخش عکس‌های اربعین در سه موضوع پیاده‌روی اربعین، پذیرایی در اربعین و حضور کودکان در اربعین، بخش اینفوگرافی با موضوع‌های پیشینه اربعین، چرایی زیارت اربعین و سیره علما در پیاده‌روی اربعین و بخش زیارت سیدالشهدا(ع) در اربعین با قرار دادن ماکت ضریح امام حسین(ع) در این نمایشگاه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد همایش‌ها و نمایشگاه‌های حرم مطهر بانوی کرامت گفت: به منظور استفاده همه اعضای خانواده از این نمایشگاه غرفه کودک و نوجوان نیز در نمایشگاه اربعین از شنبه ۲۷ شهریورماه راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور زائران غیر ایرانی، غرفه بین الملل نیز با هدف معرفی فرهنگ زیارت اربعین در ۱۵ کشور مختلف و نشان دادن گستردگی جغرافیای اربعین حسینی در قالب نمایش تصاویر و اینفوگرافی در این نمایشگاه ایجاد شده است.

انصاری افزود: همچنین در این نمایشگاه محلی برای اقامه نماز جماعت و برپایی روضه سید الشهدا(ع) فضایی در نظر گرفته شده است که در این فضای معنوی ایجاد شده، حال و هوای زیارت اربعین حاکم شود.

وی گفت: این نمایشگاه از سه شنبه ۲۳ شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن(ع) آغاز به کار کرده است و تا ۶ مهر که یک روز بعد از اربعین حسینی است ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند هر روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند و در روزهای تعطیل رسمی نیز این نمایشگاه در شیفت صبح هم فعال خواهد بود.  

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه کرامت کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام میثم فیاضی در نشست خبری تشریح برنامه های عقیدتی، سیاسی در سپاه و بسیج گفت: ۲ هزار و ۷۹۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد که از این تعداد ۱۴۱ برنامه در سپاه استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: برپایی گفتمان‌های با موضوع گرامیداشت هفته معلم، تجلیل از معلمان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، تشکیل حلقه‌های صالحین، کرسی آزاد اندیشی از جمله برنامه‌های این هفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین به‌مناسبت هفته سیاسی عقیدتی نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری و دیگر شهدا نیز در راستای تبیین زندگی این شهدا برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری برنامه‌های یاد مطهر، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با رویکرد تفسیرآموزی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، نواختن زنگ قرآن و ولایت با حضور سخنران قرآنی در مدارس سراسر کشور، با محوریت فلسطین، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با موضوع جایگاه معلم و فرهنگیان در هدایت جامعه، تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری پویش مطهر، حضور در نماز جمعه با همراهی مربیان عقیدتی و سیاسی حلقه‌های صالحین و … برنامه‌های متنوع دیگری است که در این ایام اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است، گفت: دستاوردها و موفقیتهای نظام باید به درستی در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام فیاضی اظهار کرد: جامعه‌ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال دارند.

وی با اشاره به روز شمار هفته نیز گفت: شنبه هشتم اردیبهشت به عنوان گفتمان مطهر، شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی، یکشنبه نهم اردیبهشت به عنوان اندیشه مطهر، شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان، دوشنبه دهم اردیبهشت به عنوان مکتب مطهر، شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج، سه شنبه یازدهم اردیبهشت به عنوان مشق مطهر، شهید مطهری، پژوهش و تولید علم، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت به عنوان همایش مطهر، شهید مطهری، قرآن و عترت و ولایت، پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت، یاد مطهر، شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری، جمعه چهاردهم اردیبهشت به عنوان فریاد مطهر، شهید مطهری، معنویت و مهدویت و قدس شریف نام‌گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی