Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:29:20 GMT

وضعیت آب شرب سنندج نامناسب و بحرانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۸۸۹

وضعیت آب شرب سنندج نامناسب و بحرانی است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم کردستان همواره مشارکتی گسترده در یاری به نیازمندان داشته اند و امروز نیز دانش آموزان بی بضاعت نیازمند یاری ما هستند.

وی افزود: کمک به کمیته امداد و بهزیستی به عنوان دو نهاد خدمت رسان از جمله مواردی است که باید همه افراد جامعه نسبت به این امر احساس مسئولیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از اقشار جامعه در شرایط کرونایی دچار خسران و ناراحتی شده اند و نیازمند حمایت مالی و معیشتی هستند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته نارضایتی خود را از وضعیت آب شرب سنندج اعلام کرد و گفت: آب مایه حیات است و انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری در سریع‌ترین زمان ممکن برای این معضل چاره اندیشی کنند چرا که کم کاری در این عرصه فاجعه بار خواهد بود.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته از شهروندان خواست که در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به دریافت واکسن کرونا کنند.

ماموستا رستمی از خدمات دولتمردان برای تأمین واکسن تقدیر کرد و گفت: حرمت و احترام مسئولان در سایه خدمت به مردم است و انتظار داریم مدیران و مسئولان دولت سیزدهم پاسخگو نامه‌ها و تلفن‌های مردم باشند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته بر توجه ویژه به نیازمندان تأکید کرد و گفت: اگر مهربانی با مستضعفان و نیازمندان در جامعه کم رنگ شود شاهد آسیب‌های بسیاری در جامعه خواهیم بود لذا باید همه ما در این راستا همت گماریم و به کمک نیازمندان بشتابیم.

کد خبر 5306838

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج امام جمعه سنندج آب شرب ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا اردبیل کرمانشاه اربعین حسینی گرگان واکسیناسیون زلزله ایلام هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند

امام جمعه شهرستان میاندوآب گفت: از مسئولان درخواست داریم تا نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بسزایی داشته و مردم نیز توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان میاندوآب با اشاره به سالروز فتح اندلس، اظهار کرد: مسلمانان ۸ قرن در اندلس حکومت کردند ولی برخی عوامل سبب شکست مسلمانان آندلس شد.

وی با بیان اینکه ثبات و امنیت و پیشرفت هر جامعه با اتحاد و همدلی است، افزود: نخستین عامل پیروزی مسلمانان در اندلس اتحاد و همدلی بود و عامل دوم اخلاق، دین و ایمان بود؛ اندلس کشوری مسلمان بود که دشمنان اسلام منیت، خودبرتربینی و اختلاف و ابتذال فرهنگی و فساد را در آن ترویج کرده و سبب نابودی آن شدند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب با بیان اینکه فساد و فرهنگ غربی در جامعه اندلس ترویج شد، تصریح کرد: در هر جامعه‌ای فساد و اختلاف باشد آن جامعه به سمت انحطاط و نابودی کشانده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید در جامعه اسلامی بی‌تفاوت باشیم، عنوان کرد: نباید دچار روزمرگی شده و برنامه‌ای نداشت، بلکه باید حواس خود را جمع کرد و هوشیار بود و این را در نظر داشت که دشمن هیچگاه دست از تلاش برنمی‌دارد و همواره به دنبال دستیابی به اهدافش است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه دشمنان این را بدانند که ایران، اندلس نیست و ویژگی‌های متفاوت از اندلس دارد، گفت: حکومت ایران اسلامی مبتنی بر مردم بوده و مردم پا به کار با رهبری صالح همواره توطئه‌های دشمنان را نابود کرده‌اند.

وی تصریح کرد: باورهای دینی و اعتقادات راسخ درونی مردم ایران اسلامی، سبب حفظ این جامعه و حکومت اسلامی می‌شود و روزبه‌روز این باورها را تقویت می‌کنیم تا به بلای اندلس دچار نشویم.

امام جمعه شهرستان میاندوآب با تأکید بر اینکه علم از مؤلفه‌های قدرت است، اظهار کرد: «العلم سلطان» محور درس‌های تاریخ اندلس است و اگر بخواهیم به قدرت دست یابیم و دشمنان را مأیوس کنیم باید قله‌های علم و دانش را فتح کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم و تبریک این هفته به معلمان، افزود: شهید مطهری یک اسلام‌شناس کامل و الگوی جهاد تبیین بود.

وی افزود: باید مانند شهید مطهری، جهاد تبیین راه انداخت و حق و حقیقت را گفت و در جامعه بصیرت‌افزایی کرد؛ اسلام‌شناسی، زمان‌شناسی، جریان‌شناسی، دشمن‌شناسی و دشمنی شناسی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری بود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به‌روز ایمنی و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: از مسئولان درخواست داریم تا نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بسزایی داشته و مردم نیز توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

وی در پایان روز کار و کارگر را به‌تمامی کارگران و روز فرهنگ پهلوانی را نیز به ورزشکاران و باستانی‌کاران تبریک گفت.

کد خبر 748101

دیگر خبرها

  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • نماز جمعه سنندج
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت